icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

BEOGRAD U RIJALITIJU S JUŽNOKOREJSKIM MISICAMA! Kad ih azijski turisti vide, navaliće u Srbiju!
Foto: Filip Plavčić

Hit su im fotke sa šajkačom

BEOGRAD U RIJALITIJU S JUŽNOKOREJSKIM MISICAMA! Kad ih azijski turisti vide, navaliće u Srbiju!

Beograd

BEOGRAD - Posle Rusije, i u Južnoj Koreji biće emitovan rijaliti snimljen u našoj zemlji. Dve misice sa Dalekog istoka bile su gošće Turističke organizacije Srbije.

 

Naime, posle ruskog rijalitija koji je letos snimljen u Beogradu, i na korejskoj televiziji će uskoro biti emitovan rijaliti "Raj mis Koreje" o dve devojke koje su se ludo provele u Beogradu, pišu Novosti.

foto: Nebojša Mandić

Ova rijaliti emisija biće emitovana na četiri televizije i pratiće je 30 miliona potencijalnih korejskih turista. Dve misice Koreje, koje se upoznaju sa lokalnom tradicijom, bile su gošće Turističke organizacije Srbije, koja je producentima ponudila gostoprimstvo pošto su otkazali snimanje u Istanbulu.

 

- Odmah smo im ponudili da dođu u Beograd i Aranđelovac, i bili su oduševljeni time kako su primljeni i onim što su snimili - kaže Marija Labović, direktor TOS. - Slična emisija je snimana u Hrvatskoj i bila je "okidač" za navalu Korejaca na tu zemlju. Ovakve emisije su odlična reklama, jer mladi Korejci kreću istim putevima da dožive nešto slično i žure da sve to objave na društvenim mrežama.

foto: Fonet/Nenad Đorđević

Azijsko tržište je izuzetno lukrativno, jer beleži sve veći broj turista koji odlično troše. Ivana Čalikijan iz jedne od domaćih agencija, koja je uspela da u Srbiju prošle godine dovede 12.000 turista iz Azije, kaže da turisti sa azijskog kontinenta imaju interesovanja različita od evropskih i drugačije navike, ali da su divni gosti.

 

Samo dve agencije u Srbiji dobile su subvencije Ministarstva turizma za dovođenje stranih gostiju.

- I mi smo dobri domaćini pa imamo dosta "povratnika", što je veliki uspeh za turiste iz tako dalekih zemalja - kaže Čalikijanova. - Za njih je Srbija sinonim za Balkan i izuzetno smo popularni kao novo, neotkriveno odredište. Sedam godina pokušavamo da dovedemo turiste iz Azije i svake godine raste njihov broj, ali sada borave duže, u boljim hotelima i aranžmani su sve skuplji.

foto: Fonet

Srbija je za azijske turiste četvrta destinacija. Većina prvi put putuje u inostranstvo u okolne, azijske zemlje, drugo putovanje je u SAD, a treće u poznate evropske prestonice, poput Pariza i Beča. Tek kada vide sve ove zemlje počinju da tragaju za nečim novim, a Srbija je sve popularnija.

 

- Najviše je azijskih turista u srednjim godinama, koji najviše i troše, dok mlađi traže adrenalinske sadržaje poput bajkinga i hajkinga - ističe Čalikijanova. - Svaki narod ima posebna interesovanja i želje, pa im takve pakete i pravimo. Svima je zajedničko da uvek žure, dok ih obilne porcije hrane užasavaju, jer im je u kulturi da sve iz tanjira mora da se pojede. Svi oni idu u Muzej istorije Jugoslavije, vole da se slikaju sa šajkačom i da probaju ajvar, kajmak i ćevapčiće. Zanimljivo je da insistiraju na tome da sobe budu dvokrevetne, čak i bračni parovi.

foto: Filip Plavčić

Kineskim turistima je najvažnije da imaju lepe fotografije i da vodič priča o svakodnevnom životu u Srbiji. Vole Tita i ne žele da eksperimentišu sa srpskom kuhinjom.

 

Japance zanima istorija i odlično se pripreme pre nego što doputuju. Njima je neophodno obezbediti izuzetno obrazovanog vodiča. Korejce zanimaju Uneskovi lokaliteti i insistiraju da probaju lokalne specijalitete, ali uvek na kraju traže svoja dobro poznata jela. Turisti iz Hongkonga su izuzetno ljubazni i nikada se ne žale. Tajvanci su veoma obrazovani i neprestano zahvaljuju.

 

Srbija je postala omiljena destinacija za vikend-predah ne samo među Turcima, Kipranima i Grcima, nego i među Libancima, Albancima i Italijanima, koji su ponovo počeli da otkrivaju srpske srednjovekovne manastire.

 

- Libanci su prave bekrije koje ne zanima istorija, već obožavaju noćni život, šoping, kafane i da troše - ističe Čalikijan. - Imamo i grupe mladih Australijanaca koji obilaze Balkan.

foto: Stefan Jokić

Pored švajcarskih turista, koji dolaze da bi se vozili našim starim vozovima, i kineski turisti su oduševljeni našom železnicom.

 

- Kinezima se veoma dopada što u vozu mogu da spuste prozor, isture glavu i osete vetar u kosi - kaže Čalikijan. - Njihovi vozovi su izuzetno brzi i prozori su zapečaćeni. Japanski turisti, međutim, traže da se voze našim tramvajem, da kao Beograđani kupe i otkucaju karte i da im neko tokom vožnje priča pored čega prolaze.

 

(Kurir.rs/Večernje novosti/Aleksandra Mikata/Foto: Filip Plavčić)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.