icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

UNAPRED PLATIO INFOSTAN, PA OSTAO KRATAK ZA 100.000: Evo kroz kakvu agoniju je prošao Dejan iz Novog Beograda! OVO MOŽE I VAMA DA SE DESI
Foto: Zorana Jevtić

oprez

UNAPRED PLATIO INFOSTAN, PA OSTAO KRATAK ZA 100.000: Evo kroz kakvu agoniju je prošao Dejan iz Novog Beograda! OVO MOŽE I VAMA DA SE DESI

Beograd

Greškom JKP "Infostan tehnologije", Dejan Mijailović iz Novog Beograda ostao je "kratak" za čak 100.000 dinara! Budući da godinama ovom preduzeću uplaćuje novac unapred, kako bi bio siguran redovan platiša, junski račun od 14.000 dinara, koji se vodi kao neizmiren, neprijatno ga je iznenadio.

 

Posle niza neprijatnosti, kada je došao u poslovnicu da reklamira dug, ustanovljeno je da je novac otišao na račun drugog čoveka, a da bi mu novac bio vraćen, morao je da napiše zahtev i sačeka, pišu Večernje novosti.

 

"Uplatio sam "Infostanu" 19. juna sumu od 100.000 dinara za stan u kom živim, u Bulevaru Mihajla Pupina. Tri dana kasnije, novac je proknjižen. Kada mi je stigao račun za jun pre nekoliko dana, ostao sam zatečen, jer je ispalo da im dugujem. Otišao sam u utorak da reklamiram račun u poslovnicu na Novom Beogradu, gde su se zaposleni prema meni poneli neprofesionalno", kaže Mijailović.

 

Najpre su mu, kaže Mijailović, ponudili da piše molbu, što je on odbio, jer je greška preduzeća očigledna. Zatim su mu tražili da napiše zahtev za ispitivanje slučaja.

 

"Niko mi se nije predstavio. Rekli su mi da se žalim kome hoću, a onda mi zabranili da fotografišem brojeve telefona za reklamaciju, koji su zalepljeni na šalteru. Takođe, kazali su mi da novi obračun za jun neću dobiti, pa sada gubim i pravo na popust", priča naš sagovornik.

 

Rezigniran, Dejan je otišao u lokalnu poštu, ne bi li proverio da li je greška nastala prilikom uplate. Službenica je brzo dokazala da je sve urađeno kako treba.

foto: Zorana Jevtić

"Nezvanično sam saznao da je "Infostan" odgovoran za propust, jer su menjali softver. Inače, pre nego što sam sumu uplatio, otišao sam u "Infostan" da mi izdaju uplatnicu na 100.000 dinara. To je dokaz koji imam."

 

On se vratio u poslovnicu preduzeća. Tek tada, tražili su mu ličnu kartu, ali niko sa njim nije želeo da razgovara.

 

"Uplatio sam novac za koji ne znam gde je. Povrh svega, našli su za shodno da budu neprijatni. Ne mogu ni da zamislim kako se ophode prema ljudima koji duguju 100.000 dinara. Nema opravdanja za takvo ponašanje, jer gužve nije bilo. Što se više ispostavljalo da nisu u pravu, to su bili neljubazniji", žali se ovaj Novobeograđanin.

 

Prema Mijailovićevim rečima, očekuje da greška uskoro bude ispravljena. Ako se to ipak ne dogodi, spreman je da pravdu potraži na sudu.

 

PREDUZEĆE PRIZNALO PROPUST

 

Dejana Mijailovića tokom popodneva je pozvala rukovodilac poslovnice "Infostana".

 

"Ona je priznala grešku preduzeća i dugo se izvinjavala zbog novonastale situacije. Rekla mi je da imam pravo da budem ljut, a oni će ispitati slučaj kako bi što pre ispravili štetu", rekao nam je Mijailović.

 

Kurir.rs/Novosti/G. Novaković/Foto: Zorana Jevtić

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.