Najnovije vesti

(FOTO) OVO SU RUSKE ZVER MAŠINE: Stigla mehanizacija za popravku srpskih pruga
Foto: Tanjug

Železnice Srbije

(FOTO) OVO SU RUSKE ZVER MAŠINE: Stigla mehanizacija za popravku srpskih pruga

Društvo
Ove mašine biće prvo angažovane na deonici Ruma-Golubinci (17,9 km) na Koridoru 10, gde bi radovi trebalo da počnu već krajem juna
1 / 5 Foto: Tanjug

RUMA - Prvi kontingent od 29 najsavremenijih novih mašina iz Rusije, od ukupno 100, koje će biti angažovane na remontu i izgradnji srpskih pruga po ruskoj tehnologiji, Železnice Srbije predstavile su danas u Rumi.Ove mašine će biti angažovane prvo na deonici Ruma-Golubinci (17,9 km) na Koridoru 10, gde bi radovi trebalo da počnu već krajem juna, najavio je prilikom prijema i promocije ruskih mašina u železničkoj stanici Ruma generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović.

Prema njegovim rečima, krajem juna bi trebalo da počnu radovi i na deonici Koridora 10 Sopot Kosmajski-Kovačevac (13,8) i na obe te deonice radovi bi trebalo da budu završeni krajem januara 2015."Pruga između Rume i Golubinaca će biti prva, nakon rekonstrukcije postojećeg i izgradnje novog koloseka, za brzine vozova do 160 kilometara na čas", istakao je generalni direktor srpskih železnica.

Reč je o najsavremenijim mašinama kompanije Ruskih državnih železnica "RŽD Internešenal, koja je zadužena realizaciju ruskog kredita namenjenog želenici u iznosu od 800 miliona dolara, naveo je Simonović.U julu i avgustu očekuje se da će stići i preostalih više od 70 mašina, naveo je Simonović dodajući da će se ruske mašine koristiti i za radove na pruzi Beograd - Pančevo (Pančevački most - Pančevo Glavna), ukoliko bude potrebno.On je napomenuo da se na toj pruzi radovi odvijaju i bolje od predviđene dinamike.

Simonović je kazao da će mašine ubrzati radove na šest deonica Koridora 10 ukupne dužine 112 kilometara i do 50 posto, a predstavnici kompanije Ruskih državnih železnica RŽD "Internešnal" su najavili da će zbog njihove upotrebe i najsavremenije ruske tehnologije trajanje radova biti skraćeno sa 41 na 27 meseci.On je kazao da će po završetku radova na šest deonica Koridora 10 mehanizacija biti prebačena na izgradnju pruge Stara Pazova - Novi Sad, kao i na obnovu pruge Beograd - Bar kroz Srbiju.To je mehanizacija ruske kompanije "Remputmaš", koja je predviđena za demontažu i montažu koloseka prema ruskoj tehnologiji i propisima srpskih železnica.

Prvi zamenik generalnog direktora kompanije "RŽD Internešnal" Aleksandar Borisovič Rilski je rekao da će preostale mašine stići u još dve ture, kao i da je najnovija ruska tehnologija u skladu sa srpskim propisima.On je kazao da će se ruska tehnologija izvođenja radova primenjivati i u Makedoniji, Bugarskoj i Crnoj Gori.Rilski je istakao da će na tim projektima biti uposleno što više srpskih kompanija, kao i da će kroz Srbiju nakon tih radova biti dosta povećan transport robe iz Zapadne Evrope.Zamenik generalnog direktora kompanije "RŽD Internešnal" Mansurbek Sultanov je kazao da je ta kompanija spremna da šest deonica na Koridoru 10 završi za 27 meseci i da bi radovi mogli da počnu već krajem juna.Šef Trgovinskog predstavništva Ruske Federacije u našoj zemlji Andrej Hripunov je rekao da Rusija poklanja veliku pažnju realizaciji železničkih projekata u Srbiji sredstvima ruskog kredita i poručio da ta saradnja pokazuje da se strateški odnosi Srbije i Rusije ne odnose samo na oblast energetike, već i infrastrukture, železnice, transporta...Hripunov je dodao da će Srbija za neku godinu imati modernu železnicu, bolju nego zemlje u regionu.Krajem 2014. ili početkom 2015. godine počeće radovi na modernizaciji pruge Mala Krsna - Velika Plana (oko 29,5 km), a tokom 2015. godine počeće remont preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 km), Vranjska Banja-Ristovac (oko17,7km) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 km).

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...