IZABRAN PRE POPLAVA: Predrag Marić komunikator godine!
Foto: Beta/Arhivska Fotografija

Priznanje načelniku Sektora za vanredne situacije

IZABRAN PRE POPLAVA: Predrag Marić komunikator godine!

Društvo -
Za nagrade ove godine, u 12 kategorija, prijavljena su ukupno 53 projekta, a u finalnom izboru našla su se 24 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora. Marić je za komunikatora godine, kako se navodi u saopštenju tog Udruženja izabran pre poplava koje su zadesile Srbiju

BEOGRAD - Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je večeras najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 17. po redu godišnjem PRijemu, a priznanje Komunikator godine pripalo je načelniku Sektora za vanredne situacije Predragu Mariću.

U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale - Executive Group (u kategoriji velike agencije) i New Moment New Ideas Company (u kategoriji male i srednje agencije).

Marić je za komunikatora godine, kako se navodi u saopštenju tog Udruženja izabran pre poplava koje su zadesile Srbiju.

"Predlog i odluka Žirija ko će osvojiti titulu Komunikator godine doneta je dosta ranije, a na žalost nedavni tragični događaji samo su dodatno potvrdili ispravnost izbora članova Žirija", navodi se.

Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija za 2013. godinu uručena je Milošu Đajiću, dodaje se u saopštenju.

Osim toga, ističe se, ove godine agencija Executive Group osvojila je najviše priznanja i to u kategorijama: Interne komunikacije, Brend PR, Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji, kao i jedno Posebno priznanje članova Žirija za projekat "Nacionalni dan borbe protiv raka dojke" za klijenta kompaniju Avon.

Kompanija Telekom Srbija osvojila je ove godine dva priznanja za kampanju "Kad voziš, parkiraj telefon" i to u kategorijama Integrisane komunikacije i Komunikacija društveno odgovornih projekata.

Priznanje u kategoriji Korporativne komunikacije - mala i srednja preduzeća osvojila je agencije "Ćapter 4 PR" za projekat "Komunikacija na francuski način", dok je u kategoriji velikih preduzeća nagrada pripala kompaniji Coca Cola sistem i agenciji Represent Communications.

Nagrada za Komunikaciju u neprofitnom sektoru osvojila je agencija New Moment New Ideas Company za projekat "Moto Deda mrazevi", dok je kompaniji Vip Mobile pripalo priznanje u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima za projekat "Modernizacija Vip mrežne opreme u Vojvodini".

Za nagrade ove godine, u 12 kategorija, prijavljena su ukupno 53 projekta, a u finalnom izboru našla su se 24 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track