POPOVIĆ: Rusko tržište je šansa za leskovačke prehrambene brendove

Leskovac

POPOVIĆ: Rusko tržište je šansa za leskovačke prehrambene brendove

Društvo -
Popović je u razgovoru sa poljoprivrednicima Jablaničkog okruga istakao da više od 50 odsto stanovništva ovog kraja živi od poljoprivredne proizvodnje

„Tržište Rusije je najveća izvozna šansa za leskovačke poljoprivredne i prehrambene brendove kao što su paprika, paradajz, šljiva, višnja, ali i roštilj meso“, poručio je u selu Navalin kod Leskovca Nenad Popović, predsednik Srpske narodne partije (SNP).Popović je u razgovoru sa poljoprivrednicima Jablaničkog okruga istakao da više od 50 odsto stanovništva ovog kraja živi od poljoprivredne proizvodnje i da im je neophodna snažnija podrška države.Kako je objasnio, to znači „dugoročne kredite na period od 10 do 15 godina sa periodom mirovanja obaveza od 2 do 3 godine i kamatama od 1 do 2 odsto“.„Neke od velikih kompanija iz Leskovca, kao što su Aktavis ili Falke mogu same da ugovore izvoz u Rusiju preko svojih centrala u Americi i Nemačkoj, ali manjim prozivođačima je potrebna institucionalna podrška da to urade“, naglasio je Popović.„Zato će se SNP zalagati da se u Leksovcu osnuje Kancelarija za saradnju sa Rusijom čiji će zadatak biti da pomogne malim i srednjim privrednicima da udruženo i bolje organizovano nastupe na velikom ruskom tržištu“, zaključio je predsednik SNP.Popović danas boravi u zvaničnoj poseti Leskovcu gde će posetiti čuvenu leskovačku Roštiljijadu i razgovarati sa građanima ovog grada.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track