Rok za prigovor je, kako se navodi, osam dana, a na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.
Prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, kako se ističe, procenat očitanih brojila je 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira.
"U Beogradu je primljeno manje od 0,1 odsto reklamacija. Sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima biće savesno i odgovorno ispitane i svaki slučaj biće pojedinačno razmotren, a nijedan kupac neće biti oštećen", ističe se u saopštenju.
Dodaje se da će sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biti ispravljene greške koje su načinjene u čitanju za decembar.
"U računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja", ističe se u saopštenju.
U toku je, kako se navodi, unutrašnja kontrola sprovodjenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.
POGLEDAJTE BONUS VIDEO: Kurir TV: Građani se žale na velike račune za struju!