ŠEST GODINA IAB SERBIA: 80 korporativnih članova, izbori za predsednika Skupštine i veliki planovi
Foto: PR

ŠEST GODINA IAB SERBIA: 80 korporativnih članova, izbori za predsednika Skupštine i veliki planovi

Društvo -

Šesta sednica Skupštine IAB Serbia je održana u petak u prostorijama Adrija Medije.

Članovi IAB Serbia su se zahvalili dosadašnjem predsedniku Skupštine Urošu Ignjačeviću na ogromnom doprinosu osnivanju i radu udruženja tokom proteklih šest godina i dva mandata na čelu ovog tela.

IAB Serbia kroz svoja tela i 80 korporativnih članova danas predstavlja svojevrsni i najveći samoregulativni, edukativni i ekspertski centar industrije oglašavanja na internetu u Srbiji. Skupština sačinjena od svih članova udruženja je za novu Predsednicu izabrala Sanju Lalević-Cvetković iz Direct Medije, na mandat od tri godine.

Upravni odbor IAB Serbia je od prošle nedelje brojniji za dva člana – internet portale Telegraf.rs i Srbijadanas.com, koji su pristupili redovnom članstvu udruženja. Upravni odbor sada u sastavu ima 24 vodeće kompanije na tržištu digitalnog marketinga koje upravljaju radom i strategijom organizacije.

Obe kompanije su se takođe priključile Komitetu za Audience Measurement, koji je sastavljen od zainteresovanih članova UO i ima za cilj regulaciju, analizu i davanje preporuka u oblasti merenja posećenosti sajtova. Komiteti su formirani kao posebna tela unutar Upravnog odbora koja se bave pojedinačnim i prioritetnim oblastima.

Izvršni direktor IAB Serbia Aleksandar Petković je članovima predstavio planove organizacije za 2017. godinu. Ovo je godina edukacije u kojoj IAB Serbia planira da pokrene DIMAQ – licencni program obrazovanja, standardizacije i sertifikacije nivoa poznavanja digitalnog marketinga.

Pored lansiranja unapređene verzije IAB akademije, u planu je i organizacija dve velike konferencije – Digital Day 2017, kao i IAB MIXX Conference & Awards Serbia 2017. Pored edukacije i organizacije događaja, planirane su i druge inicijative koje će dodatno regulisati i unaprediti tržište digitalnog oglašavanja i marketinga u Srbiji, poput istraživanja AdBlocking-a i Vidljivosti (viewability) display formata.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja