Za jugoslovensko vazduhoplovstvo proizvedeno je ukupno 85 aviona G-4 a pre današnjeg udesa poslednja katastrofa sa tim tipom aviona dogodila se u septembru 2008. godine, kada je na trenažnom letu na aerodromu Batajnica poginuo potpukovnik Ištvan Kanas (43).
(KURIR TV) EKSKLUZIVNO! TRENUTAK PADA AVIONA KOD ŠAPCA: Leteo nisko, pa se srušio uz JEZIV VRISAK!
Prethodna katastrofa srpskog vojnog vazduhoplovstva dogodila se 13. marta 2015. godine, kada se srušio transportni helikopter Mi-17, u kojem je poginulo sedam ljudi.
(VIDEO) OVO JOŠ NISTE VIDELI: Ovako izgleda supergalebov niski let iznad auto-puta
Supergaleb je razvijen u Vazduhoplovno-tehničkom institutu u Žarkovu a prvi prototip aviona poleteo je 18. jula 1978. godine. Serijska proizvodnja počela je 1983. godine a uvodjenje u operativnu upotrebu počelo je naredne godine.
OTKRIVENI TAJNI DOKUMENTI CIA: Amerikanci snimali SUPERGALEB celu deceniju, propalo 10 MILIJARDI!
Avion se pokreće britanskim motorom "rols-rojs vajper" i razvija maksimalnu brzinu od 910 kilometara na sat. Od naoružanja nosi dvocevni top GŠ-23, kalibra 23 milimetara, i nešto manje od dve tone bombi i raketa.
U Vojsci Srbije G-4 se koristi u 252. školsko-trenažnoj avijacijskoj eskadrili u Batajnici, 241. lovačko-bombarderskoj eskadrili u Kraljevu i u Sektoru za letna ispitivanja.
Šest aviona G-4 Supergaleb kupila je početkom 1990-ih godina tadašnja Burma, a ti avioni su korišćeni u Ratnom vazduhoplovstvu Republike Srpske i u Crnoj Gori.