icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

BEOGRAĐANKI STIGAO RAČUN ZA TELEFON 120.000 DINARA! Tek posle godinu dana otkrila ŠOK ISTINU! Sve je počelo na Zlatiboru...
Foto: Beta/Aleksandar Stojanović

NIJE MOGLA DA VERUJE

BEOGRAĐANKI STIGAO RAČUN ZA TELEFON 120.000 DINARA! Tek posle godinu dana otkrila ŠOK ISTINU! Sve je počelo na Zlatiboru...

Društvo

Beograđanka M. J. preživela je pravu noćnu moru kada joj je od mobilnog operatera stigla opomena pred utuženje da treba da plati račun za telefon od čak 120.000 dinara.

 

Njenom čuđenju tek nije bilo kraja kada je saznala da je na ugovoru koji je potpisan sa mobilnim operaterom ne samo njeno ime, već i tačni podaci iz lične karte i njen matični broj.

 

Ilustracija
Ilustracijafoto: Profimedia

 

- Prvo sam pokušala preko kol centra da se obračunam sa njima, ponavljala sam da sam penzionerka i da je zaista nemoguće da napravim toliki račun. Žena sa druge strane žice mi je pročitala moje podatke i matični broj. Sve je bilo tačno i adresa, ime i prezime, matični broj.... Jedino je bio pogrešan moj broj fiksnog telefona - priča naša sugrađanka.

 

Kako nije mogla da smiri, nakon sat vremena je otišla u poslovnicu telekomunikacione kompanije.

 

- Ponovili su mi istu stvar. Čak su mi objasnili kakav sam ugovor potpisala, na koliko dugo i koji sam mobilni aparat navodno uzela. Vrtelo mi se u glavi, ljudi su imali skeniranu moju ličnu kartu i sve podatke. Nisam mogla da dokažem da to nisam ja uradila. Bila sam šokirana - kaže M. J.

 

U hotelu falsifikovali ličnu kartu

 

Njen sin je savetovao da ceo slučaj prijave policiji, što su i uradili.

 

foto: Milica Jeremić

 

- Uspeli su da stopiraju naplatu računa, a i mobilni operater nam je izašao u susret i nije me tužio dok se ovaj slučaj ne razreši. Mesecima je trajala agonija. Nisam znala da li ću morati da platim račun na kraju i šta će biti ako ga ne platim. Još je gore što nisam znala koliko ljudi ima moje lične podatke, kako su došli do njih i šta još može da se desi - naglašava naša sagovornica.

 

Tek nakon godinu dana klupko se odmotalo. Policija je ušla u trag zloupotrebi ličnih podataka ove Beograđanke.

 

- Ispostavilo se da su mi falsifikovali ličnu kartu u jednom hotelu gde sam odsela šest meseci pre nego što mi je stigao taj famozni račun za telefon. Bila sam sa prijateljima bila na Zlatiboru i u jednom hotelu ostavila svoje podatke jer sam ga ja rezervisala. Mladić koji je bio zaposlen falsifikovao je moju ličnu kartu i sa njom radio šta mu je volja - kaže M. J.

 

(Kurir.rs/Blic-S.Gavrić)

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.