Najnovije vesti

PROMENE NA TELEVIZIJI N1: Jugoslava Ćosića smenjuju sa čela direktora programa? Žaklina Tatalović kandidat da ga zameni
Foto: Zorana Jevtić

SAZNAJEMO

PROMENE NA TELEVIZIJI N1: Jugoslava Ćosića smenjuju sa čela direktora programa? Žaklina Tatalović kandidat da ga zameni

Društvo

Nikos Statopulos, član IO „BC partnersa“, novog vlasnika televizije N1, 2. oktobra dolazi u Beograd, a mogu i razlog je smena Jugoslava dosla sa mesta programskog direktora
 

Nikos Statopulos, član Izvršnog odbora „BC partnersa“, kompanije koja je kupila većinski deo „Junajted grupe“, u okviru koje posluje i televizija N1, 2. oktobra dolazi u Beograd, saznaje Kurir.

Prema rečima našeg izvora bliskog „BC partnersu“, jedan od razloga njegovog dolaska je moguća smena direktora programa televizije N1 Jugoslava Ćosića zbog loših rezultata i profesionalnih propusta.

Ključna poseta

Kako saznajemo, u slučaju da Ćosić bude smenjen sa čela televizije, na njegovo mesto mogla bi da dođe novinarka Žaklina Tatalović, koja je u ovoj situaciji videla priliku za sebe i u tom cilju već obavila razgovor s menadžmentom „Junajted grupe“.

- U „BC partnersu“ su nezadovoljni rezultatima i programom N1, zbog čega 2. oktobra u Beograd dolazi Nikos Statopulos. Tada će se uraditi kompletna analiza rada N1, a posebna pažnja će se usmeriti na finansije i njen uređivački pravac, za koji je, pre svega, zadužen Jugoslav Ćosić kao direktor programa. Njemu se zameraju brojne stvari - kaže izvor blizak „BC partnersu“ i dodaje:

- Jedan od propusta je pristrasnost u izveštavanju televizije N1 i njihovom programu, koji je usmeren ka konstantnoj kritici aktuelne vlasti. Takođe, Ćosiću se zamera nedovoljna angažovanost za posao.

Prodati u martu 2019.

Kurir je juče poslao mejl s pitanjima kompaniji „BC partners“, ali su oni u odgovoru naveli da zasad odbijaju da komentarišu naša saznanja.

Podsetimo, u martu 2019. investiciona kompanija „BC partners“ je od investicionog fonda KKR kupila većinski udeo „Junajted grupe“, čiji je osnivač Dragan Šolak.

Marko Matić, Antidot RAD N1 ISPOD NOVINARSKIH STANDARDA

Novinar medijske mreže Antidot Marko Matić kaže za Kurir da je nerentabilno poslovanje i uređivačka politika N1, koja je „ispod uobičajenih standarda novinarstva“, dokaz da TV N1 nije nezavisna medijska kuća:

- To je politički projekat i neka vrsta grupe za pritisak na vlasti u Srbiji. Kao što se vidi iz poslovnih knjiga te televizije, ona godinama unazad posluje s gubicima koje njeni vlasnici uporno pokrivaju insistirajući na programima koji, zbog svoje političke obojenosti i neprofesionalnosti, u Srbiji ne mogu da nađu ozbiljniju publiku. Hardingov izveštaj i analiza Medijskog arhiva Ebart, koji su interni dokumenti TV N1, jasno su ukazali na odsustvo izbalansiranosti i manjak poštovanja profesionalnih standarda u informativnim programima.

GUBITAK 7,5 MILIONA EVRA

Kablovska televizija N1, kao podružnica američkog CNN na Balkanu, postoji u Srbiji četiri godine i za to vreme radi s lošim finansijskim rezultatima. Kako je nedavno otkriveno, napravljen je gubitak od čak 7,5 miliona evra.

HARDINGOV IZVEŠTAJ: N1 JE NEOBJEKTIVAN

Stručne interne analize o programu N1, koju je na zahtev rukovodstava KKR i CNN napravio stručnjak sa BBC Džejms Harding, pokazale su da uredništvo televizije „vodi neobjektivnu, neizbalansiranu, antivladinu i antidržavnu uređivačku politiku informativnog programa“. Hardingonov izveštaj je izazvao ozbiljne potrese unutar ove medijske kuće, što je rezultiralo i da zbog beogradskog ogranka TV N1 postoji ozbiljno nezadovoljstvo kod vodećih ljudi iz „Junajted grupe“ i „BC partnersa“.

CENZURA: ISEKLI EMISIJU SA ĐUKOM

Pravi skandal izbio je nedavno kada je N1 izbacio deo iz emisije „Presing“ autora Jugoslava Ćosića u kojoj je gost bio poslanik SNS Vladimir Đukanović. Naime, on je tada ušao u oštru polemiku s Ćosićem o poslovanju N1, pitao ga je da objasni zašto posluju s gubitkom i na koji način se isplaćuju plate za 140 radnika, a zatim i da li se plaćaju doprinosi za porez na dobit. Taj deo je cenzurisan i izbačen iz emisije koja je okačena na Jutjubu. Nakon reakcije javnosti, taj deo je vraćen.

(Kurir.rs / Silvija Slamnig / Foto:Zorana Jevtić)

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...