Osnaživanje žena za bolje sutra, za ekonomsku nezavisnost i veće samopouzdanje

Osnaživanje žena za bolje sutra, za ekonomsku nezavisnost i veće samopouzdanje

Društvo -

Kompanija Lidl Srbija pomaže damama da svoj život, a neretko i život svoje dece postave na nove temelje i bezbedno nastave život van sigurne kuće.

Krajem novembra svake godine prema inicijativi Ujedinjenih nacija se od 1999. obeležava Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama u celom svetu. Kompanija Lidl Srbija, pored toga što vrednuje i obeležava taj dan, osnaživanje žena shvata kao dugoročan cilj kome je posvećena kroz sve aspekte svog poslovanja.

U maju ove godine Lidl Srbija se potpisivanjem podrške principima osnaživanja žena Ujedinjenih nacija, Women’s Empowerment Principles - WEP, i formalno obavezala da će u svojoj sferi uticaja delovati na način koji osnažuje žene i time doprinosi boljitku njihovog položaja u društvu.

Osnaživanjem žena doprinosi se njihovoj ekonomskoj nezavisnosti, povećanju nivoa samopouzdanja i podizanju svesti o mogućnostima razvoja svake žene. Ovaj doprinos omogućava ženama da izgrade drugačiji stav u svom odnosu prema društvu, zajednici, porodici i partnerima. Ekonomsko nezavisne žene teže dospevaju u ulogu žrtve i lakše iz nje izlaze.

foto: Promo

I pre formalnog pristupanja WEP načelima, kompanija Lidl Srbija se zalagala za osnaživanje žena, ne samo unutar svoje kompanije sa politikom rodno nezavisnih primanja, jednakosti i jednakim mogućnostima razvoja za sve, već i prevazilazeći okvire svoje osnovne delatnosti. Tako je 2019. godine u saradnji sa Fondom B92 donirala četiri tone namirnica za sedam sigurnih kuća u Srbiji. U septembru ove godine je u saradnji sa organizacijom 28. jun pripremila 50 paketa sa najosnovnijim potrepštinama za žene koje napuštaju Sigurnu kuću Sombor i započinju samostalni život. Na taj način kompanija Lidl Srbija pomaže i direktno ženama koje su se našle u poziciji žrtava nasilja, da svoj život, i neretko i život svoje dece postave na nove temelje i nastave svoj život van Sigurne kuće na bezbednoj osnovi, samostalno i bez pretnje nasilja.

foto: Promo

Lidlov moto odgovornosti glasi „Za bolje sutra“, a u skladu sa tim motivom pozivamo na primenu nulte tolerancije prema porodičnom nasilju, ne samo kada su žene u pitanju, za naše istinsko bolje sutra.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track