NAJBRŽE DO VAKCINE PUTEM PORTALA E-UPRAVA: Dosad se prijavilo 180.000 građana
Foto: SDJP

veliko interesovanje

NAJBRŽE DO VAKCINE PUTEM PORTALA E-UPRAVA: Dosad se prijavilo 180.000 građana

Društvo -

BEOGRAD - Do sada je više od 180.000 građana izrazilo interesovanje za vakcinaciju preko portala eUprave, a oko 2.000 njih se prijavilo telefonom preko kol centra, izjavio je za Tanjug direktor Kancelarije za informatičke tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije Mihailo Jovanović.

"Prijavljivanje je vrlo jednostavno. Postoji jednostavan elektronski upitnik, a grajdani ne moraju da budu registrovani na portalu. Za starije građane prijavljivanje mogu da obave i njihovi mlađi ukućani, i već sad imamo podatak da 10 odsto prijavljenih čine stariji od 75 godina" rekao je Jovanović.

Dodao je kako se u prijavu unose jedinstveni matični broj, ime i prezime, adresa elektronske pošte, mobilni i fiksni telefon i opština na kojoj žele da se vakcinišu.

Osim toga, građani treba jos da obeleže da li imaju neke specifične bolesti, a nakon prijavljivanja dobijaju SMS ili imejl potvrdu da su izrazili interesovanje, objasnio je direktor vladine Kancelarije za informatičke tehnologije.

On je apelovao na građane da koriste portal eUprave za prijavljivanje, jer je to brži i lakši način da se izrazi želja za vakcinisanjem od kovida 19.

"Bitno je da se građani izjasne da li žele bilo koju vakcinu koju je odobrila naša Agencija za lekove i medicinska sredstva, i mi preporučujemo da se opredeleza tu opciju. Skoro 50.000 od pirijavljenih građana je izabralo opciju bilo koja vakcina, i mislim da je to pravi put, jer je agencija odobrila sve vakcina, a nama će u logističkom smislu biti znatno lakše da organizujemo masovnu vakcinaiju građana na taj načina. Ali ako neko ima želju da se vakciniše nekom posebnom vakcinom, može i tu opciju da odabere", naglasio je Jovanović.

On je dodao da od jutros uz podršku Telekoma Srbija radi i kol centar za prijavljivanje telefonom na broju 0800 222-334 za one građane koji ne moguda se prijave preko interneta.

Postupak je sličan, s tim da će sve neopohodne podatke u prijavu unositi operateri kontakt centra.

"Do sada je blizu 2.000 prijavljenih građana telefonom, ali usmeno saopštavanje potrebnih podataka, provera da li su ispravni i razgovor sa operaterom može da protaje i čini da ovaj način prijavljivanja bude sporiji. Zato apel da se, ako može ide na portal elektronske uprave", savetovao je Jovanović.

Telefon kontakt centra dostupan je do 8 do 20 časova svakog dana, a prijavljivanje preko portala je moguće 24 sata.

(Kurir.rs/Tanjug)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track