Najnovije vesti

FEJK NJUZ FABRIKA Šolakovi mediji LAŽNIM VESTIMA kreiraju lažnu sliku o ugroženosti slobode medija i njihovom navodnom uništavanju
Svim sredstvima brani svoje interese Dragan Šolak, Foto: Screenshot

grubo zloupotrebljava privilegiju

FEJK NJUZ FABRIKA Šolakovi mediji LAŽNIM VESTIMA kreiraju lažnu sliku o ugroženosti slobode medija i njihovom navodnom uništavanju

Društvo

N1 i Nova S moguću saradnju Telekoma i Telenora politizuju iz straha da će to ugroziti dominaciju koju Junajted grupa godinama ima na tržištu. Istovremeno, svojim izveštavanjem vrše pritisak na nezavisna regulatorna tela

Junajted grupa Dragana Šolaka grubo zloupotrebljava privilegiju što putem svojih medija može da utiče na javno mnenje. U situaciji kada su im interesi vlasnika ugroženi, televizije i portali N1 i Nova S, ali i ostali mediji pod krovom Junajted grupe, pribegavaju oprobanoj metodi širenja lažnih vesti. Oni bez ikakvih profesionalnih i etičkih uzusa bukvalno obmanjuju javnost Srbije, servirajući joj potpuno lažnu predstavu o navodnom ugrožavanju slobode medija.

U starom maniru

N1 i Nova S moguću saradnju Telekoma i Telenora politizuje iz straha da će to ugroziti dominaciju koju Junajted grupa godinama ima na tržuštu. Istovremeno, svojim izveštavanjem Šolakovi mediji vrše pritisak na nezavisna regulatorna tela.

Poslednjih dana N1 i Nova S su okupirali svoju publiku jednim tek potencijalnim događajem na tržištu telekomunikacija, a za koji je Šolak procenio da će mu ugroziti imperiju. To je bilo dovoljno da se, po starom maniru, njegovi mediji ponovo pozabave proizvodnjom fejk njuza.

Šire laži u korist svog gazde Simonović, Georgiev i Ćosić čelni ljudi N1, Nova.rs, Njuzmaks Adrija
Šire laži u korist svog gazde Simonović, Georgiev i Ćosić čelni ljudi N1, Nova.rs, Njuzmaks Adrijafoto: Fotomontaža

Poslovna saradnja koju planiraju Telekom i Telenor i potpuno legitimna mogućnost da se na polje kablovske televizije uključi i treći igrač podigla je na noge čitavu Šolakovu mašineriju, sve sa ciljem da se javnost ubedi u bezočnu laž, a to je da se time uništava SBB, kao operater Junajted grupe, i guše mediji u vlasništvu te kompanije. Zanimljivo je da se Šolak osetio povređenim zbog saradnje Telekoma i Telenora, a nije mu smetao sličan poslovni odnos koji je njegov SBB svojevremeno imao s Telekomom.

Agresivna kampanja

U agresivnoj kampanji Junajted grupe izdvajaju se najmanje dve lažne vesti koje se besomučno ponavljaju.

1. Gušenje slobode medija

Sasvim je neodrživa tvrdnja da tržišna saradnja dve kompanije na ovom tržištu može da utiče na medije, a pogotovo na njihovu slobodu. Saradnja kakvu planiraju Telekom i Telenor nema nikakve veze s vlasništvom, radom ili uređivačkom politikom bilo kog medija na medijskom nebu Srbije. Tvrditi tako nešto je čisto obmanjivanje javnosti i pokušaj da se interes pojedinca zamaskira velikom društvenom temom kakva je svakako sloboda medija.

2. Uništavanje SBB

N1 danima tvrdi da je cilj da se SBB na tržištu svede na oko 30 odsto učešća, što Šolak predstavlja kao - uništavanje SBB. Ovo je, međutim, samo još jedna podmetačina iz kuhinje TV N1, jer ni izbliza ne odgovara istini. Ukoliko dođe do poslovne saradnje Telekoma i Telenora pa Telenor uđe na polje kablovske televizije, ta nova okolnost neće uništiti SBB, kao jednog od velikih igrača na tržištu, već će samo pojačati tržišnu utakmicu. Tržišna konkurencija može samo da unapredi uslugu koju korisnici plaćaju, pa bi u krajnjem ishodu građani mogli samo da budu na dobitku. Uostalom, 30 odsto učešća na tržištu daleko je od bilo kakvog uništenja. Junajted grupa i Šolak ne propuštaju nijednu priliku da pokažu koliko ne poštuju principe tržišne utakmice.

Kurir.rs/ Ekipa Kurira  Foto: screenshot

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...