NOVI LIDLOV BREND DOMAĆIH PROIZVODA - S LJUBAVLJU, DOMAĆE
Foto: Promo

NOVI LIDLOV BREND DOMAĆIH PROIZVODA - S LJUBAVLJU, DOMAĆE

Društvo -

PRIPREMLJENO TAKO DA SE I TRADICIJA ZADIVI

Lidl Srbija od prvog dana posmatra Srbiju kao svoju kuću, čije tržište teži dodatno da osnaži saradnjom sa domaćim dobavljačima i razvojem proizvoda po visokim standardima, koji mogu da pariraju inostranim brendovima. U svojoj ponudi, do sada, obuhvata pažljivo odabran asortiman od više od 1.800 proizvoda, od kojih više od 600 čine proizvodi domaćih dobavljača.

Lidl sarađuje sa oko 90 dobavljača iz Srbije, a najvišu potvrdu Lidlove posvećenosti njima predstavlja nova linija proizvoda pod brendom S ljubavlju, domaće, koja se sastoji od proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Ovaj brend sastoji se od 80 proizvoda i mogu se pronaći u više od 50 Lidl prodavnica širom Srbije. Ponuda S ljubavlju, domaće je deo stalnog asortimana i cilj je da se vremenom razvijaju i dodaju novi proizvodi i dobavljači.

Lidl
foto: Promo

Pored toga što su proizvodi srpskog porekla, njih odlikuje i visok nivo kvaliteta, a pojedine i specifična svojstva. Svi dobavljači koji učestvuju u ovom projektu, njih oko 25, poseduju međunarodni sertifikat kvaliteta i bezbednosti hrane IFS, jer to je osnovni uslov rada sa Lidlom.

Svi proizvodi koji čine ovaj brend su kreirani tako da opravdaju svoje ime: sa puno ljubavi i posvećenosti vrednih, srpskih zanatlija i uz pomoć najkvalitetnijih sirovina koje naša zemlja može da ponudi. Mogu se pronaći smrznuti proizvodi poput knedla sa malinama i domaćih uštipaka, kao i mlečni proizvodi sa specifičnim svojstvima kao što su sveže mleko i šumadijski jogurt sa čak 4% mm, voćni jogurti sa 16% udela komadića voća, zatim suhomesnati proizvodi, ali i domaći slatkiši u vidu štrudle, vanilica, orasnica i mnogi drugi.

Lidl
foto: Promo

Proizvode brenda S ljubavlju, domaće, možete prepoznati u svim Lidl prodavnicama, postavljene na vidno obeleženim mestima, izdvojene i prepoznatljive po specifičnom i tradicionalnom dizajnu i logotipu. Vez i stil dizajna, kao i ćirilično pismo, inspirisani su tradicijom i vrednostima naše kulture, dok oblik srca odražava emociju, odnosno ljubav prema domaćem.

Novi Lidlov brend prezentovan je 31. avgusta na panel diskusiji, na kojoj je između ostalog učestvovao ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović.

„Veliko mi je zadovoljstvo što kompanija Lidl Srbija danas promoviše ovu vrstu domaćih proizvoda sa posebnom oznakom S ljubavlju, domaće. Pre svega, ovo je jako važno za Srbiju iz razloga što veliki trgoviski lanci postaju mesto akumuliranja domaće proizvodnje, te je ovo odlična prilika da razuverimo sve one koji su verovali da domaćih proizvoda u Srbiji nema,“ izjavio je ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović.

Generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina, se tom prilikom u svom pozdravnom govoru posebno zahvalio zaposlenima i partnerima Lidla: „Od dolaska u Srbiju, naša kompanija je do današnjeg dana uložila 390 miliona evra, a S ljubavlju, domaće je jedan od načina na koji ispunjavamo data obećanja i investiramo u domaću privredu. Ovom novom ponudom lokalnih proizvoda, osim što odgovaramo na potrebe potrošača, upošljavajući domaće dobavljače, pomažemo razvoj srpskih proizvođača. Saradnjom sa nama, dobavljači imaju siguran plasman proizvoda u više od 50 Lidlovih prodavnica, ali se i pripremaju za mogućnost izvoza na konkurentna, inostrana tržišta.“

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track