U GSP NISAM KROČILA, A SA KARTICE MI SKIDAJU NOVAC ZA KARTU: Beograđanka objavila tvit i upitala JEDNO! Caka je u OVOME!
Foto: Zorana Jevtić, Ilustracija

prevara ili greška

U GSP NISAM KROČILA, A SA KARTICE MI SKIDAJU NOVAC ZA KARTU: Beograđanka objavila tvit i upitala JEDNO! Caka je u OVOME!

Društvo -

Greška ili prevara? - opravdano su se ovih dana zapitali Beograđani kada su iz vedra neba počele da im stižu poruke od banke da im je sa računa skinut novac za plaćanje dnevne karte u javnom prevoz iako tog dana nisu ni ušli ni u neko od vozila GSP-a a kamoli platili kartu!

Naime, plaćanje dnevnih karata u gradskom prevozu u prestonici omogućeno je i plaćanje putem kreditnih kartica, tačnije masterkardom. Princip je isti kao i sa karticom za prevoz - putnik prisloni masterkard karticu o validator i skine mu se iznos u visini 98 dinara za vožnju gradskim prevozom u trajanju od 90 minuta.

Međutim, ovog prvog dana avgusta, ali i u toku jučerašnjeg dana mnogim Beograđanima skinut je novac sa bankovih računa u visini od 98 dinara, iako usluge gradskog prevoza uopšte nisu ni koristili. Samo ih je o otme obavestila pristigla poruka na mobilni telefon o izvršenoj transakciji od strane banke.

Nakon što je jedna Beograđanka postavila objavu na tviteru gde je objasnila šta joj se tačno dogodilo, i mnogi drugi korisnici na toj mreži potvrdili su njenu priču. Ispostavilo se kako ona nije izolovan slučaj, pa se nametnulo pitanje - o čemu se zapravo radi?

"Pokradena sam"

- Upravo mi je skinuto sa kartice 98 dinara za prevoz. Ja i moja kartica nismo prišle prevozu danas. Kome da se obratim da mi se vrati 98 dinara? Pokradena sam - reči su vidno uznemirene korisnice Tvitera onim što joj se dogodilo, sa sve fotografijom poruke koju je dobila a u kojoj se uredno obaveštava da je naplaćena njena vožnja u gradskom prevozu.

Pomenutih 98 dinara skinuti su juče, tačnije prvog dana avgusta, i sugrađanki koja se javila našoj redakciji. Kako tvrdi, u javni prevoz taj dan nije ni kročila, a dobila je poruku o izvršenoj transakciji.

- “Masterkardom” sam plaćala dnevne karte na automatu u autobusu prve nedelje jula. Iskreno, nisam pratila da li bi mi stigla svaki put poruka o transakciji, jer inače na tom računu imam odvojenu sumu novca samo za te potrebe. Juče, dok sam sedela na svom radnom mestu, stigla mi je poruka da sam platila dnevnu kartu, a nisam ni to jutro niti prethodni dan došla gradskim prevozom na posao.

GSP, noćni prevoz, bus, Autobus
foto: Dado Đilas

Kako još dodaje, primetila je i to da aparati u vozilima gradskog prevoza često i ne prihvate da obave transakciju, pa je više puta morala da ide od aparata do aparata po autobusu kako bi se uopšte otkucala.

- Čak me je i kontrola u više navrata pitala pre provere da li sam sigurna da sam je otkucala, jer očigledno to nije uvek slučaj - priča ona.

Kentkart: Sve transakcije realne

Na samu objavu gorepomenute Tviter korisnice, oglasio se i Beokom servis sa preporukom da se za navedeni problem građani mogu obratiti kompaniji "Kentkart" u okviru Beogradskog prevoza, a gde će im potom objasniti zašto im se skida novac sa kartica bez njihovog znanja.

Da li je po sredi greška, prevara ili nešto drugo istražio je "Blic", i prema savetima "Beokom" servisa, pitanja o čemu je reč prvo uputio pomenutom "Kentkart" preduzeću u Beogradu, a koje nam je i objasnilo o čemu se radi.

- Korisnicima Mastercard kartica koji koriste usluge javnog prevoza ovih dana su sa zakašnjenjem stizala obaveštenja o iznosima koji su im skinuti sa računa za vožnje koje su ranije realizovane. Do ove situacije je došlo zbog zastoja u realizaciji transakcija. Ovom prilikom želimo da se izvinimo našim sugrađanima i istaknemo da smo sve pojedinačne žalbe proverili. Svaka od transakcija koja je naknadno izvršena je i realna i nismo imali slučaj da je nekome skinut iznos, a da nije koristio uslugu prevoza - objasnili su za "Blic" iz Kentkarta.

Takođe, kako naglašavaju iz ove kompanije, oni na raspolaganju stoje svima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem, te im mogu dati sve dodatne informacije.

- Organizovali smo poseban tim kako bismo svaku žalbu rešili u što kraćem roku - naveli su iz Kentkarta.

"Blokirala sam i karticu"

Sagovornici "Blica" u međuvremenu skinut je i juče novac sa računa u iznosu od 98 dinara, te se povodom toga direktno obratila svojoj banci.

- Iz banke su mi savetovali da blokiram karticu, a da se obratim onome ko mi je i naplatio dva puta vožnje koje uopšte i nisam koristila. Tako da sam ih poslušala i blokirala je - objasnila je ona.

Kurir.rs/ Blic

Bonus video:

01:15

HIT PRIČA! Željko Vasić taksisti za 20 metara platio 200 maraka POSLE OVOG INCIDENTA DESILO SE NEŠTO ŠTO POTPUNO NEOČEKIVANO

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track