BANKE BRUTALNO LAŽU! Gavrilović: Navodno žele dobro klijentima, a rade na njihovu štetu AKO VAM OVO STIGNE, OBAVEZNO IGNORIŠITE!
Šta se dešava sa tužbama klijenata u vezi sa troškovima u vezi obrade kredita. O upozorenjima banaka koje stižu na adrese korisnika i pozivaju ih da odustanu od tužbi, govorili su u emisiji Redakcija Dejan Gavrilović, predsednik udruženja efektiva i Ana Selak, advokat.
- Neke banke uporno pokušavaju da nagovore svoje korisnike da povuku tužbe. Istina je da banke ponekad dobiju te sporove, ali dobijaju ih i građani koji treba da ignorišu pozive - rekao je Gavrilović.
On je naglasio da se u takvim pozivima često nalaze neistinite informacije.
- Tu ima i brutalnih laži. Kaže se da građani sigurno gube spor, što nije tačno. Onda banke navodno žele da budu dobre prema klijentima, tako što im govore da će odustajanjem od tužbi izbeći troškove suđenja, što nije logično, jer banka onda mora da plati troškove svog advokata, tako da bi ona na taj način bila u minusu.
Ana Selak ocenila je pozive građanima na odustajanje od tužbi kao nedozvoljeni uticaj na klijenta.
- Nije u redu da se banke na direktan način obraćaju klijentima, a da one imaju advokata. Sve bi trebalo da ide preko advokata. Nije krivično delo lagati, ali u zavisnosti od toga kako bi to delovalo na klijenta, moglo bi da se nađe osnova za krivična dela - tvrdi Selak.
Kurir.rs
PREDSEDNIK VUČIĆ RAZGOVARAO SA ANTONIOM KOŠTOM: Zahvalnost na podršci evropskom putu Srbije, tema bilo i otvaranje Klastera 3