BARCINO 3 GODINE DRŽI NAŠE PARE OD LETOVANJA! Istekao je i rok koji je država propisala za vraćanje! LJUDI HOĆE SVOJE PARE NAZAD
Halkidiki / Ilustracija, Foto: Profimedia

NISU HTELI ZAMENu

BARCINO 3 GODINE DRŽI NAŠE PARE OD LETOVANJA! Istekao je i rok koji je država propisala za vraćanje! LJUDI HOĆE SVOJE PARE NAZAD

Društvo -

Velibor Knežević iz Subotice tvrdi da je njegovih 44.000 dinara i dalje zarobljeno u agenciji koja nije poštovala pravila za nerealizovana putovanja zbog kovid krize

Agencija preko koje smo uplatili letovanje 2020. godine, pre izbijanja pandemije koronavirusa, i dalje nam nije vratila pare, iako su po zakonu to već morali da urade! Tri godine drže naš novac, strahujemo da ga nećemo ni dobiti! Od dana kad su prekoračili rokove kažu da je slučaj u proceduri, ali para nigde!

Ovako za Kurir priča Velibor Knežević iz Subotice, koji je preko turističke agencije "SAM", subagenta "Barcino tursa", u januaru 2020. uplatio 44.000 dinara za aranžman za odmor od 1. do 10. jula te godine u Polihronu u Grčkoj. Kaže, na put nisu otišli jer je počela kriza s koronom.

Zamenska putovanja i vaučere nisu hteli, već samo novac natrag.

- Pomerali su se rokovi, već tri godine čekamo novac. Sada je istekao rok koji je propisala država, a agencija to ignoriše! Obraćao sam im se 1. februara, pitao šta je s parama, rekli su da je isplata počela i da će biti uskoro. Poznanici su mi rekli da su druge agencije uveliko vratile novac. Inače, turističke agencije od 1. januara počele su da vraćaju novac za putovanja nerealizovana zbog kovida 19, a rok za isplatu je bio 1. februar. Najavljeno je i da kašnjenja može biti.

Vladimir Bogićević, vlasnik i direktor "Barcino turs", za Kurir kaže da propusti nisu isključeni, ali da je novac uglavnom vraćen.

- Moguće je da ima pojedinačnih slučajeva i, ako je ostalo, to je par neisplaćenih. Biće isplaćeni u najkraćem roku, danas, sutra - rekao je on.

Iz agencije "SAM" za Kurir su rekli da očekuju da im "Barcino", čiji su subagenti, uplati novac, da bi ga dalje prosledili ljudima koji nisu realizovali svoja letovanja.

Inače, do zaključenja ovog broja nismo dobili informaciju da je novac uplaćen.

Aleksandar Seničić, direktor JUTA, za Kurir kaže da je novac vraćen u većini slučajeva i da je tek nekolicina povrata nerealizovana. - Ima pojedinačnih slučajeva da nema podataka za neke putnike, da se neki ne javljaju na pozive, ali bi to trebalo brzo da se reši. U slučaju da neka agencija putniku ne vrati novac, građani mogu da se obrate turističkoj inspekciji ili da pokrenu sudski postupak.

Kurir.rs / S. T.

Bonus video

05:29

EVO DA LI TURISTIČKA AGENCIJA IMA PRAVO DA VAM TRAŽI DOPLATU! Objašnjeno koja zaduženja i OBAVEZE imaju prema putniku

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track