U izdanju Politikinog dodatka „Potrošač“*, objavljena je uporedna tabela cena u vodećim trgovinskim lancima u Srbiji i istraživanje je pokazalo da Lidl Srbija ima najpovoljniju potrošačku korpu među konkurencijom. Posmatrane su potrošačke korpe u prodavnicama: Lidl, Idea i Maxi.

Za kupovinu 30 osnovnih proizvoda – među kojima su mlečni proizvodi, brašno, pile, domaća kafa, razne vrste voća i povrća – u Lidlu je potrebno 10.816,71 dinara. Za istu količinu i vrstu artikala u Idei je potrebno izdvojiti 5,92% više tj. 11.458,03 RSD, dok će u Maxiju biti potrebno čak 9,94% više, odnosno 11.891,96 dinara**. Poređenje je izvršeno tako što je gramaža proizvoda kod svih trgovaca svedena na istu meru (kilogram i litar).

dz2-4952.jpg
Promo 

Ova razlika mogla bi biti i veća, ukoliko u obzir uzmemo da su u trenutku upoređivanja cena bile aktuelne akcijske ponude u Idea i Maxi prodavnicama, dok su sve cene u Lidlu za posmatrane proizvode bile redovne, odnosno nisu bile snižene. Čak i u takvoj konstalaciji, artikli poput jaja, maslaca, čajne kobasice, pilećih viršla, smrznutog graška, kečapa i majoneza, dosta su jeftiniji u Lidlu u odnosu na pomenutu konkurenciju.

Novogodišnji praznici su period velike potrošnje i svaka ušteda znači puno za kućni budžet. Od prvog dana poslovanja, Lidl vodi računa o kućnom budžetu potrošača, pa tako nudi asortiman sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, da kada se pogleda potrošačka korpa sa proizvodima uporednog kvaliteta, korpa kupljena u Lidlu, bude sigurno nejjeftinija. To praktično znači da se Lidl u svakoj situaciji trudi da cene prilagodi tako da uvek bude najpovoljnije mesto za kupovinu, bez obzira na spoljne faktore.

*Izvor: Politika, izdanje 25.12.2023., rubrika „Potrošač“

**cene su popisane 20. decembra 2023. godine

Promo