"NEHIGIJENSKI USLOVI NISU RAZLOG DA SE RASTURI PORODICA!" Jovana Grgurević o slučaju Ane Mihaljice: Zašto joj se nije pomoglo?

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjeni su govor mržnje, vređanje na nacionalnoj, rasnoj ili rodnoj osnovi, vređanje ličnosti korisnika i osoba čija se imena pojavljuju na sadržajima portala, kao i upotreba vulgarnih reči. Svako korišćenje portala suprotno navedenom biće kažnjeno oduzimanjem prava korisnika na pristup portalu kome će pristup biti trajno ili privremeno uskraćen. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbednosti korisnika portala, kao i lica čije se ime navodi u sadržaju portala, putem pretnji ili na bilo koji drugi način, nije dozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti krivično gonjeno od strane nadležnih organa. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnose na teme portala biće obrisani bez prethodne najave, a korisnicima koji pošalju takve komentare i sadržaje biće u više navrata onemogućen pristup portalu. Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen, ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 109

HELVETE

12-03-2024 15:15h
Pa slusajte svi vi ako je ovo djubre u stanu bilo dok je dece tamo bilo to necuveno ma kakva odgovorna majka molim Vas pa gde ima ovo pa kako u kucu ulaze gde spavaju kako jedu jel se kupaju?

Bravo

12-03-2024 15:15h
CS nije neko ko treba da sudi, vec da posreduje, popravlja!

Sani

12-03-2024 15:30h
@Bravo
Au brate ko deponija.

Joca

12-03-2024 15:31h
@Bravo
Kakva je to majka kad odgaja decu u smetlistu? Ako nema para, ima ruke da izbaci smece.

Vratite decu

12-03-2024 16:04h
@Bravo
Stan se lako moze ocistiti. Zenu koju bi Centar angazovao i placao da jednom nedeljno bude ispomoc, ocistila bi stan. A traume na dusi decijoj se nikad ne brisu.. Troje dece odvojiti od majke, koja ih voli i zeli, razdvojiti i raseliti ih u tudje ciste stanove njima nista ne znaci. Pomoc ovoj porodici na pravi nacin, je da budu zdravi i zajedno .

Ana

12-03-2024 18:20h
@Vratite decu
A ko meni čisti kuću, radim od jutra do sutra i sve je uredno i čisto, imam ruke, zdrava sam, Bogu hvala. Može li i meni da čisti neka žena, da mi dodeli Centar za socijalni rad?!
Nemojte da ste smešni..

Jp

12-03-2024 21:16h
@Vratite decu
Ovoj zeni ni jedna ispomoc u ciscenju ne treba, ona bi ovo smece opet nagurala u stan za dva dana. To je bolest. Evo hocu i ja ispomoc oko ciscenja od centra za socijalno…

Viburnum

13-03-2024 08:26h
@Jp
Ne radi se ovde o vama. Lepo je to sto vi kao i uostalom vecina ljudi uspeva da se nosi sa zivotnim zadacima ali ova zena je ocigledno bolesna i potrebna joj je pomoc. Malo empatije nije na odmet. Uz adekvatnu pomoc mogla bi da unormali svoj prostor i nastavi zivot sa svojom decom.

Ivana

13-03-2024 08:56h
@Vratite decu
То смеће ипак говори да са женом нешто није у реду. Они живе у смећу, није у питању никакав неред већ нехигијенски услови у којима бораве та деца коју воли. Није спорно, не сумњам у мајчину љубав, али је очигледно да су и здравље и животи ове деце угрожени. Жена је очито лабилна и није у стању да се носи ни са какавим обавезама. Чишћење куће не би помогло, овде је нужна психолошка помоћ. Више пута су имали пожар у стану, даје школи лажне податке о месту становања, комшије не знају шта ће од буке - дакле, само треба промислити. Хоћете ли Центар за социјални рад (о ком иначе не мислим баш лепо) прозивати ако неко страда у наредном пожару?

cekajte

13-03-2024 14:23h
@Vratite decu
Zar mislite da zdrava osoba moze da dovede stan u ono stanje? Mislite li da zabrinuta majka moze da pusta decu da borave u memli i da rizikuju astmu? Mislite li kako je komsijama pogotovo leti kada se siri smrad i bube izlaze iz onog stana? Njoj treba pomoc ali strucnog lica, njoj treba pomoc dok ne izleci se od problema koji je muce a tek tada da preuzme decu. Deca do tada u hraniteljskoj porodici, da se vakcinisu, da usvoje higijenske navike i tada ih vratiti u stari stan uz povremeno nadgledanje centra.

crni

13-03-2024 14:35h
@cekajte
hahahs smesno. ljudi informisite se pre nego lupite glupost.

Wlad

13-03-2024 14:53h
@Ana
Imali su pozar ,spasili su od stvari sta su mogli ....uci i slikati tek tako i praviti pricu od toga je pokvareno !!!

Wlad

13-03-2024 14:54h
@Ivana
Da ti imas pozar i nabacas sve na jedno mesto ....ja udjem i fotkam i pricam posle okolo kako si bolesna u glavu ....jel to OK ?

Pera

13-03-2024 17:51h
@Viburnum
U pravu ste, i jedini zakljucak jeste: majku na lecenje a decu na sigurno. Dok majka ne ozdravi.

Aa

13-03-2024 21:26h
@Ana
I ti si bolesna ?

Tereza

13-03-2024 22:15h
@Pera
Da sam njen lekar dobila bi terapiju infusija gvožđa par infuzija zinka jest da boli i inekciju vitamina B, pa kod kolege neuropsihijatra ako je potrebna terapija . Pa do crkve i slične dobrotvorne organizacije da pomognu i 1x nedeljnom sa njom i decom do zoovrta ili nečeg slično do nekog drugog mesta mala ekskurzija ili slično .
Kod nas je samoča socijalno ugroženih ljudi Gora postala nego po tom prezrenom zapadu kako su krenuli suicidi prešišašmo baš sve !

Mi

13-03-2024 22:22h
@Viburnum
Naša cela empatija se sastoji u osudi i nepružanju podrške i pomoći po principu udri što jače na slabijeg! Čestitam veliki smo ljudi tj neljudi postali !
Poslednji će biti prvi,a prvi poslednji. Tako to nažalost biva .

Tanja

14-03-2024 04:36h
@Vratite decu
Pitanje je: "Koja majka bi dozvolila da joj deca budu okružena đubretom"?
Nijedna normalna.Šta će ta deca da nauče od takve majke?

crni

14-03-2024 09:57h
@Tanja
Ljudi ne lupajte gluposti

Sreten

14-03-2024 10:47h
@Vratite decu
Pa kada je lako očistiti stan, sto ova nesretnica to nije uradila? Sa drugaricom, na primer. Sa kumom, komsinicom? Jel vi stvarno mislite da ce jedno lako ciscenje ove deponije resiti problem?
Zar smo postali toliko povrsni u svemu?

Viburnum

19-03-2024 14:54h
@Pera
Bas su joj pomogli! Tri meseca je odvojena od dece. Ko ima za to opravdanja? To se sve moglo bezbolnije resiti bez ovakvog nasilja. Tri decaka, koja vec ne zive sa ocem, su nasilno odvojeni od majke i sad kao uzivaju sa nepoznatim ljudima u higijenskim uslovima. Je li to resenje? Ko ima decu, zna da ne moze sve po kratkom postupku da se resava. Sud se uostalom oglasio i presudio da se dete vrati majci. Sta kazu psiholozi? Nije sve crno i belo.

In

19-03-2024 18:09h
@Mi
U komšiluku smo skupljali pomoć za sličan slučaj.

LK50

20-03-2024 20:50h
@Vratite decu
Vratite decu@ a odakle vama trvrdnja da je za djecu najbolje da budu sa majkom. Nije stvar u neredu. Nered je samo pokazatelj da nesto nije kako treba. A sad je na socijalnim sluzbama da ispitaju sta i kako pomoci. Pustite ljude da rade svoj posao. Da se nesto desilo djeci, onda bi bili krivi sto nisu reagovali.

Marina

21-03-2024 17:36h
@Ivana
To nijenjen stan, dedin je stan. Ona svoj stan.

Vanja

12-03-2024 15:36h
Jel moguce da se zovi u ovakvom stanu?Ta majka psihicki nije dobro ako su ovako ziveli.A I vracam se s decom myzu Koji je osudjen za nasilje nad njima I lisen roditeljstva.Ja sam bila za nju Ali sad kad vidim sta I razmislim..

Sanja

13-03-2024 09:52h
@Vanja
Ja sam bila apsolutno na majčinoj strani, dok nisam poslušala njen poduži intervju. Pričala je da ona i deca ne žive na sdresi na kojoj je bio požar ( stan sa deponijom) ali nijednom ni majka ni advokat nisu rekli gde majka i deca žive. Onda se pojavilo sudsko rešenje na koje se poziva advokat u kome se uopšte ne nalaže centru da decu vrati majci ali piše da je sud utvrdio da majka i deca žive na adresi na kojoj je bio požar. Istovremeno počinju majčini branioci da kače slike stana u kom navodno majka i deca žive. Stan je uredan ali očigledno podmetanje- nekoliko velikih kofera usred stana, stan bez knjiga, igračaka, sitnica koje svaki dom ima što je prosto nemoguće pored troje relativno male dece. Dakle, koliko god ne volim centre za socijalni rad priča koju plasiraju majka i njen advokat je vrlo mutna.

Rada

12-03-2024 15:46h
A jasno slazem se, ali ta majka će opet zapustiti taj stan,jedino da joj se nadje spremačica pa da opstina plaća..Brate,može jednom nedeljno uzeti krpu u ruke i svaki treći dan izbaciti smeće
..bar toliko...osnovna higijena..ne znam..

Ali

12-03-2024 15:51h
@Rada
Ne radi se i higijeni zena je psihicki bolesna, haos je samo simptom

Samo da pitam

12-03-2024 16:05h
@Rada
To je vrsta bolesti to skupljanje stvari...Ali treba joj pomoci.Ocistiti stan, vratiti decu i drzati je pod strogim nadzorom.A ne da u Centru ne znaju ni kako im izgledaju sticenici jer ih deset godina nisu posetili...Znam slucaj u pitanju bio Novi Beograd.

Sara

12-03-2024 16:17h
@Rada
Pružiti psihološku pre svega pomoć majci . Možda je nered samo znak da je životni teret postao pretežak za nju , nezadovoljtva nagomilanog koje je pritislo , neophodnosti predaha i podrške .
Kada bi oduzimali decu svim majkama koje su daleko od toga da budu čistunice , gde bi nam bio kraj ?!?
Nipošto ovako nešto ne može biti razlog da se nekome oduzmu rođena deca !

Deca sa majkom

12-03-2024 16:28h
@Rada
Ona ima psihološki problem, nije higijena u pitanju. Uz dužu adekvatnu pomoć ona bi se sredila pre svega psihički i prestala sa prikupljanjem smeća. U pitanju su strahovi.

Auuuu

12-03-2024 16:49h
@Sara
Nisam ni ja cistunica. Jeste li vi videli taj stan. Izvolite pogledajte. Koje je vase objasnjenje za zivot u kontejneru.

Jelena

12-03-2024 18:26h
@Auuuu
U pitanju je bolest Hording koja moze da se leci a mozda i izleci uz pomoc adekvatne pomoci. Najlakse je oduzeti decu i koga briga. Treba pomoci da se odrzi porodica na okupu!

Ok

12-03-2024 18:35h
@Jelena
Kada je i ako je izlece neka joj vrate decu. Mnogi horderi ce se pre odreci porodice nego smeca, cak je to cesca varijanta.

xxx

13-03-2024 00:45h
@Samo da pitam
Ko da ocisti stan. kako, da se udje na silu u stan, pozar je bio u novembru, kada su i deca sklonjena. sta se od tada promenilo. ko skuplja taj otpad. Ana, sestra ili otac.
Ljudi, to je psihicki poremecaj, skupljati toliku kolicinu svega u stanu od 30 m2.

Kuku meni

13-03-2024 17:56h
@Jelena
Ama niko njoj nije ni stigao da oduzme decu! Deci je samo pruzeno sigurno utočište dok majci ne pomognu psihijatri.

Ana

12-03-2024 15:50h
Apsolutno sam za to da je deci najbolje pored majke, niko ih ne može voleti kao majka. Ovde nisu u pitanju nehigijenski uslovi već djubrište, nema opravdanja za ovakvo djubre, no majka je očigledno smanjenih mentalnih sposobnosti ali želi da bude sa svojom decom. GCSR treba da pomogne i drži pod nadzorom ovu porodicu.

Rada

12-03-2024 16:02h
@Ana
Tačno smanjene mentalne sposobnosti...

Jelena

12-03-2024 16:27h
@Ana
Majka je apsolvent na bogosloviji.O kakvoj smanjenoj sposobnosti pričate?

unika

12-03-2024 17:10h
@Jelena
Pa moze biti apsolvent na Harvardu ali psihicke smetnje mogu smanjiti funkcionalnost svake osobe...

Pitanje

13-03-2024 09:54h
@Jelena
Majka ima 38 godina, je li apsolvirala pa nikad nije diplomirala ili sad studira?

Nebitno

13-03-2024 19:58h
@Jelena
Zena je bolesna, a to nema nikakve veze sa obrazovanjem.Ona treba pomoc.

Srbin

15-03-2024 18:40h
@Jelena
Ni doktorat iz atomske fizike nije garancija da je vlasnik psihički zdrav!

Zika

12-03-2024 15:52h
Ne verujem da moze u ovom sa decom da zovi.Da li je sigurno normalna?

Miska

12-03-2024 15:56h
vratite majci decu imate li duše sta se desava bre ovo

Goran

12-03-2024 17:05h
@Miska
Miška ,jesi li ti munjena?
Gde da ih vrate?
Gde tu deca da žive ?
Pravite se pametni dušebrižnici na tastaturi i ekranu.
Što joj vi ne pomognete ,samo prebacujete na druge.

mini

13-03-2024 10:18h
@Miska
Dajte deci topli dom, osnovnu higijenu, skuvano toplo jelo, cistu odecu!

Sreten

13-03-2024 18:32h
@Goran
O Gorane, brate, hvala ti na zdravom razumu. Ovo je bre ludilo kako ljudi komentarišu.

Maki

15-03-2024 17:50h
@Goran
Zar stvarno mislite da ce im u hraniteljskoj porodici biti bolje?Znamo kako izgledaju hraniteljske porodice,imam primer u svom komšiluku.Tako da,nemojte da ste naivni.Kako god da je-sa majkom im je sigurno bolje!

Pitanje

12-03-2024 16:00h
Da li je ona u stanju da brine o deci ? Kako im u ovom djubristu sprema hranu ?
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara: