Slušaj vest

Žena preko onlajn trgovca na Fejsbuku poručila haljinu, ali je dobila drugu veličinu i model. Kada je vratila i platila poštarinu trgovac joj se više nije ni javio pa je ostala i bez para i bez haljine!

Od perioda korone mnogi građani su navikli na onlajn trgovinu pa i sada više praktikuju kupovinu iz fotelje iako udruženja za zaštitu potrošača i prevareni kupci masovno upozoravaju na prevare.

U Fejsbuk grupi "crna lista fejsbuk prevaranata" pojavila se objava u kojoj je jedna članica otkrila kako je prevarila stranica koja se bavi prodajom garderobe.

- Od prošle godine je, ali nema veze, mama je naručila haljinu, koštala je oko 45 evra. Poslali pogrešan broj i pogrešnu boju. Bio je dogovor da se zameni. Poslali smo je nazad, mi smo platili poštarinu. Ništa nisu poslali. Pisali smo prvo sa maminog profila. Ništa. Javila se ja. Opet ništa. Vidite iz proloženog. Komentarisala sam im sve slike da su prevaranti. Uporno su brisali, Na kraju me i blokirali. Ne mogu da im uđem na profil. Čisto da znate da ne naručujete ovde - naglasila je ona.

onlajn prevara.jpg
Foto: Printscreen/ Facebook/ crna lista facebook prevaranta

Objavila je i prepisku s njima, a prestali su da joj odgovaraju čim im je tražila da joj pošalju novu haljinu. Ubrzo su je blokirali, ali su ostali članovi grupe napisali da ovaj trgovac i dalje posluje.