WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu, i to sa 140,256 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 359,232 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju aprilski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“.

Najčitaniji smo s najvećim brojem jedinstvenih korisnika i najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 80% internet korisnika u Srbiji.

Zahvaljujemo svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, s Kurirom, Mondom i Espresom na čelu, koji se dominantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

4X5 WMG GRAFIKONI 01-04-25.jpg
Foto: WMG

Snaga medijskih grupacija

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji po broju jedinstvenih korisnika sa 3,63 miliona jedinstvenih korisnika, što je 4,02% više od konkurencije, dok je 80% korisnika interneta u Srbiji provodilo čak 53 minuta mesečno na našim portalima.

Dominacija u kategorijama SPORT, BIZNIS i ŽENA/LIFESTYLE

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u segmentima: sport, biznis i žena/ lifestyle.

* WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), WMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife, E upravo zato), Ringier Biznis (Blic Biznis)

KURIR NAJČITANIJI PORTAL U SRBIJI

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 77 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i publikom koja se u proseku zadržala 44 minuta na portalu. Stranice Kurira su tokom aprila otvorene više od 156 miliona puta, što je za 5% više od prvog sledećeg konkurenta.

WMG GRAFIKONI 01-04-25 KATEGORIJE_1 Svi grafikoni.jpg
Foto: WMG

MONDO ISPRED DIREKTNE KONKURENCIJE

Portal Mondo nastavlja da potvrđuje svoju snagu na tržištu, sa 252.000 više jedinstvenih korisnika u odnosu na šestoplasirani N1, kao i 193,152 više jedinstvenih korisnika u odnosu na petoplasirani Nova.rs. Kurir i Mondo dodatno potvrđuju dominaciju WMG grupacije, zauzimajući mesta među top pet sajtova prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija „Gemius“. Ovi rezultati ponovo potvrđuju poziciju WMG-a kao lidera na tržištu.

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

4x5.jpg
Foto: WMG

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, zasad jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs