Slušaj vest

Papirni računi za struju za Marijanu Popović iz Kruševca otišli su u zaborav. Lako i brzo je aktivirala uslugu koju nudi „Elektroprivreda Srbije“ i umesto papirnog, sada dobija isključivo elektronski račun. Tako štedi novac jer ostvaruje popust od 50 dinara mesečno. Ona štedi i svoje vreme, ne proverava poštansko sanduče, ne čeka poštara, a štedi i papir i tako istovremeno doprinosi i očuvanju životne sredine.

- Kolika su mi dugovanja za struju vidim na mejlu već početkom meseca i tako lakše mogu da planiram svoj budžet, a i popust od 50 dinara imam svakog meseca. Brzo i lako sam aktivirala EPS uslugu dostave elektronskog računa, sve mi je na telefonu, tako da praktično imam i podsetnik - objašnjava Marijana.

Svet odavno korača u pravcu što manjeg korišćenja papira i u mnogim državama sve usluge su odavno digitalizovane. I u našem svakodnevnom životu sve je više segmenata koji su dobrim delom prebačeni samo na elektronsku komunikaciju, a računi za razne usluge u e-formi donose niz prednosti. Štedi se papir, čuva se životna sredina, a takvi računi stižu u veoma kratkom roku. I građani Srbije sve više prepoznaju brojne prednosti koje donosi digitalizacija usluga. Do sada je prednosti korišćenja isključivo elektronskog računa EPS prepoznalo oko 273.000 korisnika. Svima njima računi za utrošenu električnu energiju stižu u veoma kratkom roku, ne čekaju ni dostavu računa, niti rizikuju da se negde usput izgubi.

eps sacuvaj drvo predji na e racun izmenjeno.jpg
Foto: P.O.

- Zamena papirnih računa elektronskim je još jedan korak u modernizaciji i procesima digitalizacije „Elektroprivrede Srbije“ i nastojanja da se domaćinstvima i malim kupcima omogući brz i jednostavan uvid u potrošnju električne energije, ali i plaćanje računa. Osim toga, EPS na ovaj način pokazuje društvenu odgovornost, odnosno odgovornost prema životnoj sredini, jer manje papirnih računa znači manje papirnog otpada i uništavanja drveća - navode u „Elektroprivredi Srbije“.

Lako aktiviranje

Elektronski račun za električnu energiju može da se dobije odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem pošte. Ova usluga može da se aktivira i preko aplikacije i portala „EPS Uvid u račun“, lično u poslovnicama, kao i popunjavanjem obrasca https://www.eps.rs/cir/snabdevanje/Pages/elektronski-racun.aspx - ističu u EPS.

Digitalizacija za uspešno poslovanje

Sve veći broj institucija i kompanija digitalizuje svoje usluge. Nove usluge prema kupcima od izuzetne su važnosti u procesu digitalizacije i to je način na koji će se u budućnosti dominantno razmenjivati informacije između pružaoca usluga i klijenata. EPS je prepoznao da bez digitalne transformacije u bliskoj budućnosti nema uspešnog poslovanja.

P.O.