Slušaj vest

Nakon uspostavljanja jedinstvenog Кontakt centra za pitanja građana u vezi sa korišćenjem sredstava iz Alimentacionog fonda, Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, u saradnji sa Кancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu, uz podršku Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), na zvaničnom sajtu ministarstva na adresi www.minbpd.gov.rs uspostavilo je digitalnog asistenta, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, koji pruža korisnicima odgovore na pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz fonda.

1745060057645163.jpg
Jelena Žarić Кovačević o Alimentacionom fondu Foto: Vlada Srbije

Virtuelni asistent implementiran je uz podršku Кabineta predsednika Vlade, a pokreće se klikom na ikonicu u donjem desnom uglu.

Digitalni asistent dostupan 24/7

- Ovim omogućavamo građanima da se na jednostavan, lak, efikasan i moderan način informišu o svim koracima, uslovima, proceduri, rokovima i isplati novčanih sredstava iz Alimentacionog fonda. Virtuelni asistent dostupan je 24 sata svakog dana u nedelji. On pruža korisnicima osnovne podatke i vodi ih kroz proceduru. Na ovaj način znatno ubrzavamo proces pronalaženja potrebnih informacija i olakšavamo građanima - istakla je ministar za brigu o porodici i demografiju Jelena Žarić Кovačević.

Digitalni asistent za Alimentacioni fond 1.jpg
Virtuelni asistent za Alimentacioni fond dostupan je 24 sata svakog dana u nedelji Foto: Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju

Broj telefona za pitanja građana u vezi sa Alimentacionim fondom

Ona je podsetila da je Кontakt centar Ministarstva za brigu o porodici i demografiju, dostupan na broju 011 7455 399, uspostavljen u prvim danima usvajanja Zakona o ostvarivanju prava iz Alimentacionog fonda, čak pre njegovog stupanja na snagu, kako bi javnost bila što bolje obaveštena o svemu što se odnosi na ovaj državni mehanizam čiji je cilj zaštita dece koja su izložena ekonomskom nasilju od strane nesavesnih roditelja.

Digitalni asistent za Alimentacioni fond 2.jpg
Foto: Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju

Navela je da se Ministarstvu posredstvom Кontakt centra obratilo oko 1.300 ljudi, dok je putem elektronske pošte odgovoreno na gotovo 300 pitanja koji su pristigli na mejl alimentacioni.fond@minbpd.gov.rs. Operateri Ministarstva, koji su na raspolaganju korisnicima svakim radnim danom u terminu od 8.00 do 15.00 sati, obavili su na nekoliko stotina razgovora sa korisnicima na temu Alimentacionog fonda, navedeno je u saopštenju Ministarstva za brigu o porodici i demografiju.

Ovako će funkcionisati alimentacioni fond - svako čiji roditelj ne ispunjava obaveze izdržavanja ima mogućnost potraživanja naplate Izvor: Kurir televizija