Besplatno prisustvo za 20 učesnika na konferenciji o mobilnom oglašavanju ADIT2015
Foto: PR

Besplatno prisustvo za 20 učesnika na konferenciji o mobilnom oglašavanju ADIT2015

Edukacija -

Konferencija o mobilnom oglašavanju ADIT2015, koju organizuju ITAcademy i InternetAcademy, održaće se u utorak 8. decembra, od 10h. Za one koji budu ostavili najbolje odgovore zašto treba da prisustvuju konferenciji, obezbeđeno je 20 besplatnih mesta.Zainteresovani za besplatno prisustvo mogu se prijaviti na sledećem linku, a izabrani učesnici će biti obavešteni mejlom ili telefonom dan pre konferencije. Oni koji ne uspeju da obezbede fizičko prisustvo na konferenciji, moći će da prate konferenciju putem live streama, a prijave su na sledećem linku.Na ovogodišnjem ADIT2015 pričaće se o tome koji su novi trendovi u mobilnom marketingu, kako koristiti Google alate u mobilnom oglašavanju, na koji način se Twitter efikasno može iskoristiti za mobilni marketing, kako najbolje dizajnirati oglase za mobilno oglašavanje, kao i koliko je važno prilagoditi e-mail marketing za mobilne korisnike.Posebno zanimljiva tema će biti o tome kako doći do novih, ali i kako zadržati trenutne korisnike mobilnih aplikacija. Mobilne aplikacije mogu danas doneti veliku zaradu, a budući da statistike pokazuju da svega 15% korisnika nastavi da koristi aplikaciju dan nakon što je instalira, ovo je veliki izazov za sve koji žele da povećaju broj aktivnih korisnika svojih mobilnih aplikacija i ostvare profit.O ovim aktuelnim temama govoriće stručnjaci koji imaju bogato iskustvo u oblasti mobilnog marketinga. Zahvaljujući brojnim digitalnim kampanjama koje su do sada radili, oni će moći učesnicima da približe prednosti mobilnog oglašavanja i trendove iz ove oblasti. Više o programu konferencije pogledajte ovde.Organizatori konferencije AdIT2015 su ITAcademy i InternetAcademy, vodeće edukativne ustanove u oblasti IT-ja i internet poslovanja, čiji je osnivač kompanija LINK group. Budući da se očekuje da će mobilni uređaji premašiti sve ostale platforme u pogledu oglašavanja, cilj ove konferencije je da se sazna koji nas sve trendovi u ovoj oblasti očekuju i kako efikasno iskoristiti mobilno oglašavanje.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track