Koristite ovih pet aplikacija za uspešan digitalni PR
Foto: PR

Obavezan alat za menadžere društvenih medija

Koristite ovih pet aplikacija za uspešan digitalni PR

Edukacija -

Ako želite da postanete profesionalac u odnosima s javnošću, moraćete da naučite kako da sve PR alate i metode okrenete u svoju korist.

To u praksi znači da znate kako sebe i kompaniju u kojoj radite da predstavite u pozitivnom svetlu u svakom trenutku. Iako su vam određene veštine i znanja neophodni, danas postoji i dosta alata koji vam mogu pomoći u vašem poslu. Pred vama je pet aplikacija koje su idealne za profesionalce iz službe za odnose s javnošću.

1. Upitch

Ova aplikacija je jedna od prvih ove vrste – mobilna aplikacija za novinare i stručnjake za PR. Upitch je mnogo više od toga. Idealan je dodatak za svakoga ko ima priču koju želi da podeli u javnosti i pridobije pažnju.

U aplikaciji možete da kreirate priču od 400 reči ili prezentaciju koja uključuje do pet slika. Imaćete i linkove za društvene mreže i URL, a u mogućnosti ste i da odaberete filtere za vašu industriju. Novinari koji su u potrazi za pričama mogu da pregledaju ponuđene priče i da vas pozovu, ako im se vaša priča dopadne. Aplikacija uključuje i „​​push“ obaveštenja, tako da su novinari obavešteni kada prime poruku putem aplikacije.

2. Videolicious

Jedan od najboljih i najpopularnijih načina da proširite priče o brendu i kompaniji jeste video-prikaz. Na taj način ljudi mogu da vide šta je vaš brend i kako se koriste vaši proizvodi ili kako posluje vaša kompanija.

Stvaranje dobrog i uspešnog video-materijala nije lako kao što zvuči. Aplikacija „Videolicious“ može umnogome da vam olakša taj posao. Pomoću ovog alata možete brzo i jednostavno da kreirate vrhunske video-materijale. Vaš logotip i obeležja se automatski dodaju. Putem web komandne table, koja vam omogućuje da prikupljate video-snimke i odobrite koji od njih će biti objavljeni imate potpunu kontrolu.

Ova aplikacija vam, najzad, nudi i odlične edukativne video-snimke pod nazivom „Video-recepti" koji vam daju savete o tome kako možete da kreirate odličan i efikasan video-prikaz.

3. Perfect 360 HD

Ako koristite fotografije u bilo kojoj od svojih promocija, ova aplikacija je odlična za vas. Ona će vam omogućiti da na njima napravite razne vrste promena i korekcija sve dok ne dobijete ono što želite. Postoje čak i digitalni alati za šminkanje koji vam omogućuju da prepravljate obrve, usne ili kožu. Kao da imate čitav Photoshop u jednoj aplikaciji. Ovde možete da primenjujete i različite efekte, dodajete nalepnice, slikate i crtate i još mnogo toga. Aplikacija vam omogućuje da svoje fotografije bez pomoći dizajnera pretvarate u uglađen materijal.

4. AppPromo

Ako ne znate kako da kreirate promociju proizvoda i učinite da ih ostatak sveta vidi, ova aplikacija može da vam pomogne. Ona će vam omogućiti da brzo i lako kreirate promocije i postavljate ih na razne platforme širom sveta.

Usluge uključuju marketing, pomoć oko unovčavanja, optimizacije, odnosno, pomoći će vam u vašoj celokupnoj PR strategiji. Uglavnom, aplikacija će „raditi“ s vama kao vaš asistent koji će pomoći da povećate sve mogućnosti zarade i da ostvarite veći uspeh.

Ovde ćete naći marketinške savete, blog i još mnogo više informacija koje su vam potrebne da biste ostvarili uspešan kontakt s javnošću i plasirali potrebne informacije na pravi način.

5. Friendly Social

Ako koristite mnoštvo različitih društvenih mreža, ponekad upravljanje svima njima može da postane naporno. A u tome vam može pomoći aplikacija Friendly Social. Uz ovu aplikaciju moći ćete sve vaše profile na društvenim medijima, uključujući Facebook, Twitter, Facebook Messenger i Instagram, da spojite na jednom mestu, tako da lako možete da upravljate svakim od njih, a da ne morate da prelazite s jedne stranice na drugu, kako biste objavljivali sadržaje ili radili izmene. Možete da se prijavite s više naloga, a uz sve to, aplikacija je veoma jednostavna za korišćenje, brza je i sigurna.

Društvene mreže su postale idealan teren za kreiranje strategija oglašavanja i komunikacije sa ciljnim grupama potrošača i medijima. Ako želite da postanete onlajn PR menadžer i vodite komunikaciju i oglašavanje prema ciljnim grupama na društvenim mrežama, kao i da u potpunosti savladate sve mogućnosti koje te mreže nude, preporučene aplikacije će vam umnogome skratiti put.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track