icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Šta nam donosi 2017. godina u sadržajima na internetu?
Foto: Promo

Budite u trendu

Šta nam donosi 2017. godina u sadržajima na internetu?

Edukacija

Bliži se 2017. godina, pa je pravo vreme za detaljnu analizu aktivnosti iz prethodne godine i formiranje strategije za narednu godinu. Kojim god poslom da se bavite, ovo je svakako prelomna tačka, kada bi bilo dobro da izvedete određene zaključke o vašem načinu poslovanja.

Zato ćemo vam dati nekoliko saveta o tome kako da prilagodite sadržaj na svojim društvenim mrežama trendovima koji nas očekuju.

Kreirajte jasnu strategiju sadržaja

Analizirajte, istražite sve što ste do sada radili i utvrdite kakve je to rezultate dalo, a potom se pozabavite i konkurencijom. Pokušajte da uvidite šta je dalo najviše rezultata i šta se može očekivati u budućnosti. Sve te rezultate zapišite i izvucite plan za dalje. 

Od presudnog je značaja da vam nakon svega ostane dokument na koji ćete se stalno osvrtati i vraćati, kako biste proverili da li ste na pravom putu i da li se pridržavate plana koji ste kreirali. 

Kreirajte više sadržaja

Previše je brendova na tržištu, a isto tako i previše potrošača. Ako želite da se istaknete u tom mnoštvu, morate učiniti nešto posebno, pružiti kvalitetan sadržaj i to dovoljno često da se ne biste izgubili u ovom moru informacija. 

To svakako ne znači da kvantitet treba da nadmaši kvalitet, ali je važno da budete neprestano prisutni, jer što je veća gužva, to pažnja traje kraće i šanse da vas vaši fanovi zaborave sve su veće. 

Sudeći prema istraživanju bloga Kontent marketers (Content Marketers), čak 75% ispitanih oglašivača je izjavilo da u planu za narednu godinu ima pojačavanje proizvodnje sadržaja. 

Pronađite ambasadore svog brenda

Ako ste se ikada našli u vodama internet-marketinga, ili bar proveli nešto više vremena na društvenim mrežama, analizirajući ponašanje javnosti, sigurno ste uvideli da postoje određene osobe koje ljudi smatraju „uticajnim”. 

Razmislite pre svega o tome ko je vaša ciljna grupa, a kada to utvrdite, istražite one ljude koje oni prate, čije mišljenje poštuju i koje uvek žele da poslušaju. Sledeći korak je da stupite u kontakt s tim ljudima i pronađete način na koji bi oni mogli da predstavljaju vaš brend u javnosti. 

Jednostavno rečeno – pronađite ambasadore koji će biti zaštitna lica vaših proizvoda i koji će ih najbolje i najlepše prezentovati vašim i njihovim pratiocima. 

Snimajte, montirajte i plasirajte video-sadržaje

U prethodnoj godini smo svi bili svedoci nagle ekspanzije video-sadržaja. Bilo da je reč o zanimljivim i šaljivim materijalima, personalizovanim porukama ili edukativnim objavama, istraživanja su pokazala da je pažnju gledalaca daleko češće privlačio video-snimak nego bilo kakav statični vizuelni prikaz. 

Takođe, smatra se da je to bio samo početak i da se novi pravci u ovoj sferi tek očekuju i razvijaju, pa samim tim možete gledati na to kao na svoju novu platformu. Kreirajte korisne video-sadržaje i budite sigurni da ćete privući pažnju svoje publike. 

Jedno je sigurno – sadržaj dominira nad svim ostalim. Morate biti kreativni, informativni i često edukativni, pružite ljudima nešto novo, pomozite im da shvate nešto što do sada nisu uvideli. Jednom rečju – budite kvalitetni! Ako kvalitet izostane, budite sigurni da vam kvantitet neće pomoći. U najboljem slučaju, vaše objave će ostati zatrpane gomilom drugih, a u najgorem, ljudi će jednostavno prestati da vas prate. Upišite internet-marketing i opremite se svim alatima i znanjima koji su vam neophodni da biste radili ovaj posao kako treba i ostvarili rezultate koje želite.

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...