icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Šta nam donosi 2017. godina u sadržajima na internetu?

Budite u trendu

Šta nam donosi 2017. godina u sadržajima na internetu?

Edukacija

Bliži se 2017. godina, pa je pravo vreme za detaljnu analizu aktivnosti iz prethodne godine i formiranje strategije za narednu godinu. Kojim god poslom da se bavite, ovo je svakako prelomna tačka, kada bi bilo dobro da izvedete određene zaključke o vašem načinu poslovanja.

Zato ćemo vam dati nekoliko saveta o tome kako da prilagodite sadržaj na svojim društvenim mrežama trendovima koji nas očekuju.

Kreirajte jasnu strategiju sadržaja

Analizirajte, istražite sve što ste do sada radili i utvrdite kakve je to rezultate dalo, a potom se pozabavite i konkurencijom. Pokušajte da uvidite šta je dalo najviše rezultata i šta se može očekivati u budućnosti. Sve te rezultate zapišite i izvucite plan za dalje. 

Od presudnog je značaja da vam nakon svega ostane dokument na koji ćete se stalno osvrtati i vraćati, kako biste proverili da li ste na pravom putu i da li se pridržavate plana koji ste kreirali. 

Kreirajte više sadržaja

Previše je brendova na tržištu, a isto tako i previše potrošača. Ako želite da se istaknete u tom mnoštvu, morate učiniti nešto posebno, pružiti kvalitetan sadržaj i to dovoljno često da se ne biste izgubili u ovom moru informacija. 

To svakako ne znači da kvantitet treba da nadmaši kvalitet, ali je važno da budete neprestano prisutni, jer što je veća gužva, to pažnja traje kraće i šanse da vas vaši fanovi zaborave sve su veće. 

Sudeći prema istraživanju bloga Kontent marketers (Content Marketers), čak 75% ispitanih oglašivača je izjavilo da u planu za narednu godinu ima pojačavanje proizvodnje sadržaja. 

Pronađite ambasadore svog brenda

Ako ste se ikada našli u vodama internet-marketinga, ili bar proveli nešto više vremena na društvenim mrežama, analizirajući ponašanje javnosti, sigurno ste uvideli da postoje određene osobe koje ljudi smatraju „uticajnim”. 

Razmislite pre svega o tome ko je vaša ciljna grupa, a kada to utvrdite, istražite one ljude koje oni prate, čije mišljenje poštuju i koje uvek žele da poslušaju. Sledeći korak je da stupite u kontakt s tim ljudima i pronađete način na koji bi oni mogli da predstavljaju vaš brend u javnosti. 

Jednostavno rečeno – pronađite ambasadore koji će biti zaštitna lica vaših proizvoda i koji će ih najbolje i najlepše prezentovati vašim i njihovim pratiocima. 

Snimajte, montirajte i plasirajte video-sadržaje

U prethodnoj godini smo svi bili svedoci nagle ekspanzije video-sadržaja. Bilo da je reč o zanimljivim i šaljivim materijalima, personalizovanim porukama ili edukativnim objavama, istraživanja su pokazala da je pažnju gledalaca daleko češće privlačio video-snimak nego bilo kakav statični vizuelni prikaz. 

Takođe, smatra se da je to bio samo početak i da se novi pravci u ovoj sferi tek očekuju i razvijaju, pa samim tim možete gledati na to kao na svoju novu platformu. Kreirajte korisne video-sadržaje i budite sigurni da ćete privući pažnju svoje publike. 

Jedno je sigurno – sadržaj dominira nad svim ostalim. Morate biti kreativni, informativni i često edukativni, pružite ljudima nešto novo, pomozite im da shvate nešto što do sada nisu uvideli. Jednom rečju – budite kvalitetni! Ako kvalitet izostane, budite sigurni da vam kvantitet neće pomoći. U najboljem slučaju, vaše objave će ostati zatrpane gomilom drugih, a u najgorem, ljudi će jednostavno prestati da vas prate. Upišite internet-marketing i opremite se svim alatima i znanjima koji su vam neophodni da biste radili ovaj posao kako treba i ostvarili rezultate koje želite.

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.