icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

DIDS 2017 otkrio tajne internet pretraga

DIDS 2017 otkrio tajne internet pretraga

Edukacija

Prvi dan osme godišnje konferencije DIDS 2017, u organizaciji Fondacije „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS), bio je posvećen razotkrivanju tajni pretraživačke internet mašinerije, koja se najčešće poistovećuje sa Guglom.

Slogan ovogodišnjeg DIDS-a bio je „Tajne internet pretraga: Traži, Nađi, Poseti“, a celodnevni program 7. marta pratilo je preko 400 posetilaca u sali, kao i preko 5.000 gledalaca internet prenosa iz beogradskog hotela „Metropol Palace“.

 

Foto: Dragan Petrović
Foto: Dragan Petrović


Prilagođavanje je ključ uspeha

 

Lazar Džamić, međunarodno poznati kreativni strateg, govorio je u segmentu programa „Nađi me lako“. Džamić je pokušao da pruži odgovor na pitanje kako kreiranje sadržaja i optimizacija pretraživanja na Internetu mogu uspešnije da funkcionišu u korist jedno drugog u doba, kako je istakao, „lakog ignorisanja“. 

„Sav moderan marketing je masovan, direktan i digitalno posredovan. U pitanju je promena ranije paradigme na koju smo svi navikli, i posle koje će uspešni biti samo oni koji su se brzo prilagodili jer je svet postao brutalan. Poenta je da dobro napravljen sadržaj pruža mnogo više mogućnosti za uspešnu optimizaciju“, objasnio je Džamić. 

Miroslav Varga, stručnjak za kontrolu Google AdWords kampanja rekao je: „Uspešni oglašivači izdvajaju se od mnoštva ostalih jer na vreme prepoznaju šta je najveći prioritet u njihovoj ponudi prema odabranoj publici. Oglašivač mora da osmisli kako da, u ograničenom prostoru i sa što manje reči, ubedi korisnike da kupuju njegove proizvode“.

 

Foto: Dragan Petrović
Foto: Dragan Petrović


Autentičnost, pre svega

Tokom trećeg dela programa publici su predstavljeni „Pravi primeri internet prisustva“ na srpskoj sceni, kroz priče uspešnih domaćih preduzetnika koji su na vreme uočili priliku da privuku nove korisnike modernim i originalnim nastupom na Internetu. 

„Želja da se što pre dođe do karata za nastupe Filharmonije naterala je i naše najstarije pretplatnike da koriste Internet. U našoj onlajn komunikaciji sa njima, opredeljenje da budemo istovremeno prisutni na latiničkom .RS i ćiriličkom .СРБ domenu apsolutno se pokazalo kao pravi izbor. “, istakao je Bojan Stanković.  RNIDS i na ovaj način promoviše male privrednike iz Srbije, koji su uspešni u svom poslu, ali i u svom nastupu na 
Internetu, jer su iskoristili činjenicu da se za internet sajtove namenjene lokalnom, srpskom tržištu, u rezultatima pretrage daje prednost sajtovima na nacionalnim .RS i .СРБ internet domenima. Deo tih iskustva je već dostupan kroz video testimonijale i mini intervjue na adresi naravno.rs. Video snimci celog toka skupa DIDS 2017 biće dostupni na sajtu dids.rs.

 

Foto: Dragan Petrović
Foto: Dragan Petrović

Kurir
NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.