icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Kako da stvorite brend s kreativnim i prepoznatljivim imenom?
Foto: Promo

Za buduće preduzetnike

Kako da stvorite brend s kreativnim i prepoznatljivim imenom?

Edukacija

Ako ste bilo kada birali ime za određeni proizvod ili uslugu, sigurno znate kakvu glavobolju to može da stvori, jer su najbolja imena zauzeta pre više od 10 godina. Ne možete iskoristiti ime koje neko drugi koristi, morate istražiti kako možete da ga zaštitite, a svoju kreativnost morate da pokažete u najboljem svetlu.

 

Zato je važno da pratite ove korake kako biste lako došli do imena koje će se u svesti potrošača vezati za vaš brend i na koje neće ostati ravnodušni.

 

foto: Promo

Birajte simbolična i zvučna imena

 

Neka ime vaše organizacije izazove emocije u ljudima, jer će se na taj način ono stalno ponavljati i ostati urezano u pamćenju potrošača. Reči mogu postati metafora za slike koje ljudi zamisle, jer kroz njih oni doživljavaju i ukuse i boje, pokazuje istraživanje koje je 2003. godine sproveo naučnik Vilaninur Ramačandran.

 

Kada birate naziv za vaš proizvod ili usluga, razmišljajte o rečima koje se svakodnevno koriste. Poštujte gramatička pravila i sve što ste naučili na časovima srpskog jezika, a danas postoje i brojni kursevi koji vam sa sigurnošću mogu pomoći da naučite sve tajne marketinga i brendiranja.

 

foto: Promo

Igrajte se rečima

 

Ako ne možete da pronađete reč koja će do najsitnijeg detalja objasniti vaš brend, izmislite je. Ima dosta nepoznatih ili malo korišćenih reči, izraza i njihovih kombinacija koje samo čekaju da ih istražite.

 

Jedan od najboljih primera za to je Gugl (Google), reč koja je nastala drugačijim spelovanjem reči „googol” koja se koristi da izrazi broj jedan praćen sa stotinu nula. Tako je ova kompanija, jednostavnom dosetkom, pridobila ceo svet.

 

Mnogi marketinški menadžeri prilikom traženja idealnog imena za svoju kompaniju napuštaju svoju zonu komfora. Oni istražuju žargon i sleng koji ljudi najviše koriste, pa čak i anketiraju ciljnu grupu u potrazi za idealnim imenima. Sve čine kako bi imenom kod ljudi razvili što bolju prepoznatljivost i povezanost s proizvodom. Sigurno je da nećete pekaru, na koju su glavna asocijacija – vruća peciva koja kupujete rano ujutru, nazvati „Noć”, zar ne?

 

foto: Promo

Proverite da li je vaše ime slobodno

 

Kada jednom smislite odgovarajuće ime, sigurno ćete želeti da saznate da li ćete moći i da ga koristite. Uz pomoć sajtova kao što su Bustaname.com i Leandomainsearch.com možete saznati da li je ta reč već zauzeta ili je možete slobodno koristiti, a lako ćete utvrdii i koje kombinacije reči su slobodne za korišćenje. Ovo će vam mnogo olakšati potragu.

 

Najvažnje je da budete originalni, jer u suprotnom niko neće obratiti pažnju na ono što se krije iza vašeg imena.

 

foto: Promo

 

( Promo tekst - Foto: Promo )

 

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.