icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

I BRZ USPEH I DOBRA ZARADA: Ovo je karijera za vas!
Foto: Promo

Karijera iz snova

I BRZ USPEH I DOBRA ZARADA: Ovo je karijera za vas!

Edukacija

Prodaja je sastavni deo gotovo svake industrije. Većina preduzeća se u velikoj meri oslanja na prihode ostvarene prodajom. A to znači da uspešan menadžer prodaje može da raste i napreduje u okviru kompanije, ali i da, mnogo lakše nego u drugim karijerama, može da bira kompanije ili se čak prebaci u drugu industriju.

 

Predstavljamo vam neke od osnovnih zaduženja i prednosti koje nudi ova karijera.

 

foto: Promo

Regrutovanje i obuka prodavaca

 

Većina menadžera prodaje obučava svoje prodajne timove.

 

Dok se sektor ljudskih resursa kompanije bavi skupljanjem CV-jeva i prvom selekcijom kandidata, menadžer prodaje se često uključuje u proces intervjua i ima ili jak uticaj ili donosi konačnu odluku o tome koji kandidat će se zaposliti. Kada novi saradnici u prodaji dođu u kompaniju, menadžer prodaje obično preuzima odgovornost njihove obuke tako da budu produktivni članovi tima.

 

Trening i podrška

 

Obuka i podrška se ne zaustavljaju kada se angažuje novi saradnik.

 

Većina onih koji se bave prodajom moraju stalno da rade na unapređivanju svojih veština i prilagođavanju promenljivom tržištu. Menadžeri prodaje su zaduženi za to da vode i planiraju stalne treninge. Pored toga, oni često prisustvuju prodajnim pozivima koje obavljaju predstavnici prodaje kako bi im bili podrška i eventualno pomogli u zatvaranju prodaje.

 

foto: Promo

Strategija i korporativne odgovornosti

 

Menadžeri prodaje su takođe odgovorni za kreiranje planova za postizanje ciljeva koje im njihova kompanija postavlja. Oni takođe mogu da definišu ciljano tržište, kao i to ko će od predstavnika prodaje servisirati koju vrstu klijenata i kvote.

 

Istovremeno, menadžer prodaje komunicira sa svojim nadređenima, kao što su izvršni direktor ili bord. On ih i neprestano izveštava o performansama svojih timova i pruža povratne informacije koje prikuplja sa tržišta.

 

Strategija za pobedu

 

Bez obzira na to u kojoj kompaniji radite, posao u prodaji je stalno takmičenje.

 

Možete da ga posmatrate kao video-igricu: obarate rekorde, prelazite nivoe i postajete sve bolji igrač. Zato, ako ste takmičarskog duha i volite izazove, prodaja je najbolja karijera u kojoj ove osobine možete da pretvorite u korist.

 

To znači da možete ne samo da se takmičite sa drugim kompanijama, već i sa samim sobom, odnosno sa svojim postignutim rezultatima. Tako ćete stalno raditi i na unapređivanju svojih veština. A postizanje boljih rezultata će vam omogućiti brzo napredovanje i povećavanje zarade.

 

Finansijska korist

 

Karijera u prodaji donosi značajne finansijske prednosti.

 

Na osnovnu platu uglavnom možete dobiti i proviziju od napravljenih prodaja, bonus i druge dodatne pogodnosti. Kako neki od najuspešnijih biznismena na svetu, kao što su Tom Hopkins, Brajan Trejsi i Toni Robins stalno govore, prodaja je najbolje plaćena profesija na svetu.

 

Prema magazinu „Sekses” (Success), 70% od 500 najbogatijih rukovodilaca započelo je rad ili još uvek rade u prodaji, što nije nimalo začuđujuća činjenica. U prodaji sve zavisi isključivo od vašeg rada i veštine, a to vas čini spremnim da kasnije postanete i vrhunski preduzetnik, jer će u vašoj firmi sve zavisiti od vas.

 

Fleksibilnost u poslu

 

Za razliku od većine drugih karijera u kojima se zahteva da sledite strogi i strukturisani raspored, karijera u prodaji omogućava vam da imate više fleksibilnosti u radnom vremenu. Imate slobodu da upravljate sopstvenim vremenom i organizujete sopstveni dnevni raspored, bez obzira na to da li ste u kancelariji ili ste izašli da se upoznate sa klijentima.

 

Vaša kompanija postavlja ciljeve za vas, ali vi ste osoba koja određuje kako će ih ostvariti.

 

foto: Promo

Možete biti mladi i uspešni

 

I dok u mnogim zanimanjima morate da imate „godine i iskustvo“ da bi vas smatrali profesionalcem, to u prodaji nije slučaj. Ne morate da čekate da neko „ode u penzju“ da biste dospeli do određene pozicije. Možete da imate i dvadesetak godina, a da budete prodavac kakvog svaka kompanija želi, da imate bolju platu i poziciju od vaših prijatelja ili roditelja, kojima su trebale godine rada i napora da dospeju do određenog mesta u hijerarhiji kompanije.


Vaš uspeh određen je isključivo vašim radom i vašim sposobnostima. Osim toga, da biste postali uspešan lekar ili arhitekta potrebne su godine školovanja i prakse. Da biste postali uspešni u prodaji potrebna vam je samo dobra obuka. Međutim, budite pažljivi prilikom odabira obuke. Na internetu danas možete da pronađete najrazličitije obuke, ali obavezno se uverite da program koji želite da pohađate nudi sertifikate koji garantuju uspeh. Sertifikovani edukativni programi postoje i kod nas, a više o njima saznaćete na ovom linku.

 

 

(Promo - tekst / Foto:Promo)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.