DRUŠTVENE MREŽE I PRODAJA: Evo kako da uspete u prodaji preko drušvenih mreža
Foto: Promo

Prodaja putem društvenih mreža i kako uspeti u njoj

DRUŠTVENE MREŽE I PRODAJA: Evo kako da uspete u prodaji preko drušvenih mreža

Edukacija -

Kovid 19 je učinio da većina građana ostane kod kuće. Ovo je proizvelo razne nuspojave, koje su za neke, poput ugostitelja, prilično negativne, a sa druge strane, za maloprodaju pozitivne. Segment koji je počeo da cveta u ovom trenutku jeste i informaciona tehnologija, kao i svi oni poslovi u ovoj oblasti koji se mogu obavljati putem interneta.

foto: Promo

Prodavci su najbolje prošli u celoj ovoj postavci jer, pored toga što mnoštvo prodavnica i dalje radi, ljudi su počeli sve više da naručuju onlajn, kako ne bi morali da izlaze iz kuće. Ovo se odrazilo kako na web prodavnice, tako i na one manje brendove koji svoje proizvode prodaju putem društvenih mreža. Ako ste i vi među njima, evo kako u tome da uspete.

Fokusirajte se na jeftinije proizvode

Kupovina na društvenim mrežama ne odnosi se najpre na impulsivnu kupovinu. To znači da potrošači uglavnom nisu spremni da daju preveliku svotu novca. Zato usmerite svoje kampanje upravo na proizvode koji nisu preskupi. Primera radi, niko neće impulsivno kupiti frižider, jer je to ozbiljna investicija, ali će rado izdvojiti određeni novac za aparat za grejanje mleka ukoliko je na sniženju.

Savladajte alate

Da biste mogli da dođete do profita putem prodaje preko društvenih mreža, neophodno je da savladate još neke tehnike, osim same prodaje. Alati koji vam mogu biti od pomoći su ManyChat , koji vam pomaže da šaljete automatizovane odgovore potencijalnim kupcima, kao i integrisana analitička platforma na Fejsbuku (Facebook) ili Guglova (Google) analitika. Ona će vam pomoći da vidite na čemu najviše zarađujete i gde možete zaraditi još više.

foto: Promo

Komunicirajte sa svojom zajednicom

Društvene mreže su pre svega društvene, što znači da ih ljudi koriste najpre da bi razgovarali sa svojim prijateljima i porodicom, a tek onda za kupovinu. U ovom trenutku epidemije naglo je povećan i broj korisnika, kao i broj poziva koji se svakodnevno obave upravo ovim putem. Na vama, kao učesnicima u tom komunikacionom moru, jeste da se uključite u te razgovore i da ponudite svoju pomoć i podršku, gde god je to moguće.

Povežite se sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima i kreirajte vezu sa njima koja će se kasnije pretvoriti u lojalnost.

Analizirajte i unapređujte

Kakvi god da su vam rezultati, budite sigurni da mogu biti bolji.

Ali kako ćete znati šta da unapredite, ako ne testirate i ne ustanovite šta je dovelo do uspeha koji postižete? Važno je da u svakom trenutku možete da pristupite svojoj analitici i da istražite šta je to što ljudi najviše kupuju, na šta najbolje reaguju, šta im se ne dopada ili jednostavno ne izaziva nikakvu reakciju.

Na osnovu ovih rezultata, razumećete šta bi trebalo da radite u perspektivi i kako da formirate svoju strategiju dugoročno. Društvene mreže se menjaju, pa morate neprestano pratiti dominantne tendencije kako biste uvek bili u toku.

foto: Promo

Naučite kako

Prodaja je nauka za sebe i, ako je poznajete, već ste na pola puta do uspeha. Ukoliko želite da se probijete i ostvarite rezultate na društvenim mrežama, onda ćete morati da savladate i nešto više od toga. Ne gubite vreme na kratkim kursevima od nekoliko meseci, koji vam sigurno neće dati širu sliku, već posvetite barem godinu dana radu sa iskusnim i kompetentnim mentorima.

foto: Promo

Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.

Foto: Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track