Najnovije vesti

KREIRANJE SADRŽAJA: 4 saveta kako da napišete tekst koji prodaje
Foto: Promo

Kako napisati prodajni tekst

KREIRANJE SADRŽAJA: 4 saveta kako da napišete tekst koji prodaje

Edukacija

Web sajt je lična karta vašeg brenda. Tu će svako ko se sretne sa vašim proizvodima doći da sazna nešto više, a ukoliko je u pitanju prodajni sajt, i da obavi kupovinu.

Od onoga što zateknu na sajtu zavisi da li će ljudi sajt napustiti ili na njemu ostati. Dizajn je od velikog značaja za korisničko iskustvo. Ali kao i estetika, i funkcionalnost sadržaja je ključni element preko koga posetilac od vas dobija vrednost.

Takođe, uz pomoć kvalitetnog sadržaja možete privući daleko više ljudi na svoju web adresu, jer će vas pretraživači bolje prepoznavati.

Zato smo pripremili nekoliko saveta kako da napišete kvalitetan sadržaj sa svoj sajt.

foto: Promo

Napišite dobar naslov

Ovo je prvo i osnovno pravilo koje ćete uvek sprovoditi – i to ne na početku, već na kraju pisanja teksta.

Naslov koji ćete formirati mora biti toliko dobar da vredi barem koliko i ceo tekst, ako ne i malo više. Od njega zavisi da li će ljudi kliknuti na objavu i pročitati sve što ste imali da kažete.

On mora da sadrži suptilni poziv na akciju i deo, odnosno naznaku vrednosti koju ćete kroz konkretan tekst ponuditi čitaocima. Važno je da već na ovom koraku znaju da li je vredno kliknuti i videti više, a kada otvore, tada će saznati i zašto jeste.

foto: Promo

Pogodite glas

Deo identiteta brenda jeste i glas, odnosno ton komunikacije koji koristite.

On može biti formalan ili neformalan, ozbiljan, opušten ili informativan. Sve zavisi zapravo od ciljne grupe sa kojom komunicirate i od vrednosti koju joj nudite.

Ukoliko ovaj aspekt već nije unapred ustanovljen, na vama je da ga utvrdite, i to pre samog pisanja i da se toga držite prilikom svakog teksta koji budete pravili. Sve što napišete mora da korespondira sa vašom publikom i sa onim što će oni razumeti.

Primera radi, ukoliko razgovarate sa tinejdžerima i prodajete gedžete, onda im verovatno nećete persirati, nego ćete biti opušteniji u komunikaciji s njima, u temama i pisanju.

foto: Promo

Istražujte

Važno je da svaki tekst koji objavite bude tačan.

Budite sigurni da će uvek neko, bila to konkurencija ili znatiželjni čitalac, pokušati da sazna više i da proveri da li je sve što ste napisali tačno i iskreno.

Zato se potrudite da im u tome čak i pomognete tako što ćete otvoriti sve karte. U svoje tekstove postavljajte što više linkova koji će pružiti dokaze za sve o čemu pišete i govorite.

Ukoliko spominjete rezultate istraživanja, pokažite im o kakvim istraživanjima govorite; kada citirate neku izjavu, ostavite link ka originalnoj objavi.

foto: Promo

Fokusirajte se na poruku

Od ključne je važnosti da imate jednu ključnu poruku koju prenosite kroz ceo tekst.

Kada počnete da pišete, pre ili kasnije ćete se naći u situaciji da vam se pažnja raspline i da želite da pokrijete što više aspekata kroz samo jednu objavu. Zato, okrenite te vaše interese u korist biznisa. Zapisujte sve što vam zvuči potencijalno zanimljivo i pretvorite to u potpuno novu objavu, odnosno tekst.

Dok do toga ne dođe, pišite, čitajte i prepravljajte postojeći tekst, sve dok ne dođe do trenutka da imate jasnu sliku i poruku koju želite da prenesete.

Naučite kako

Da bi vas pretraživači pronašli i da bi vaš tekst bio viđen i pročitan, neophodno je da se koristite i određenim tehnikama optimizacije sadržaja, a to nije nešto što možete naučiti na kratkim kursevima od nekoliko meseci.

Posvetite barem godinu usavršavanju uz pomoć kompetentnih mentora i naučite sve što vam je potrebno za pisanje kvalitetnog teksta, koji će generisati veliki broj poseta sajtu.

Upišite obuku za SEO i napravite pravi korak ka svojoj karijeri u kreiranju sadržaja koji generiše prodaju.

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...