Najnovije vesti

ONLAJN PRODAJA: Ovo su 4 najbolje platforme za kreiranje digitalne prodavnice
Foto: Promo

Najbolje e-commerce platforme na tržištu

ONLAJN PRODAJA: Ovo su 4 najbolje platforme za kreiranje digitalne prodavnice

Edukacija

Digitalna prodaja je pre nekoliko godina počela da cveta širom sveta. Ljudi su masovno naručivali i kupovali robu sa svih strana, i bili spremni da na nju čekaju i po nekoliko meseci.

Najbolji primer su sistemi isporuke AliExpress ili Etsy, koji isporučuju i za Srbiju, ali sa nešto dužim periodom čekanja.

Sa pandemijom kovida 19 došlo je do velikih promena, pa je cela ova industrija pogurana napred. Tako su i kod nas zaživeli i procvetale digitalne prodavnice (online shop).

Danas čak i male prodavnice imaju mogućnost naručivanja onlajn. Ipak, za manjeg trgovca, onlajn trgovina ne mora nužno biti najisplativiji model. Razlog je to što već samo ulaganje u pokretanje takvog modela može biti veliko.

Kako bi svi koji žele da pokrenu web shop uštedeli, predstavljamo nekoliko kvalitetnih, a pristupačnih platformi za razvoj web prodavnice.

foto: Promo

SquareSpace

Mesečna pretplata na ovaj sistem iznosi 18 $. Kada uporedite to sa troškovima zakupa realnih prodavnica, reklo bi se da ovo ne biste ni osetili kao nedostatak u svom budžetu.

U tom paketu imate mogućnost postavljanja neograničenog broja proizvoda, a takođe nije ograničen ni broj ljudi koji se mogu prijaviti i ulogovati u samu platformu.

Pored standardnih funkcionalnosti, ono što ćete dobiti koristeći SquareSpace jesu i automatska kalkulacija troškova dostave, automatizovani baneri i promotivni prostori uz proizvode, kao i besplatna prva godina hostinga.

foto: Promo

Shopify

Ovo je definitivno najpopularnija platforma za građenje digitalne prodavnice na svetu.

Dovoljno je reći da u ovom trenutku ima više od 2,1 miliona aktivnih korisnika, odnosno digitalnih prodavnica. Nije moguće odrediti joj cenu, budući da cena zavisi od konkretnih funkcionalnosti platforme koje izaberete.

U svakom slučaju, postoji i jeftina opcija, koja iznosi nešto manje od 30 $, a koja će vam za početak biti sasvim dovoljna.

Kako biste mogli da uspostavite i napravite prodavnicu kakvu želite, Shopify vam nudi podršku 24 časa dnevno, svakog dana. Takođe, on dolazi sa nekoliko besplatnih dizajniranih tema koje možete upotrebiti. Ukoliko vam se one ne dopadnu, postoji pregršt drugih, koje biste morali da platite.

Imajte u vidu da je kupiti ovakvu temu desetostruko jeftinije nego što bi bilo uložiti u angažman dizajnera.

Zyro

Za sve koji su prinuđeni da presele svoju prodavnicu na internet – ovo je odličan izbor budući da je sa cenom od 9 $ mesečno definitivno najjeftiniji. Naravno, to ima svoje mane, među kojima je i ograničenje na 100 proizvoda koje možete da plasirate.

Ukoliko vam to pak odgovara, što je često slučaj sa određenim modnim brendovima, možete isprobati neku od besplatnih dizajnerskih tema za Zyro. Takođe ćete imati i pristup besplatnim umetničkim fotografijama, oslobođenih autorskih prava, sa platforme Unsplash.

foto: Promo

Volusion

Sve do sada navedene platforme nude vam i godinu dana besplatnog hostinga. Ne i Volusion. S druge strane, ova platforma dozvoljava 14 dana besplatnog korišćenja kako biste videli da li vam se dopada ili vam nije pogodna.

Ovo je poštena ponuda, jer možete prekinuti saradnju nakon isteka ili se opredeliti da ipak platite najnižu mesečnu pretplatu od 26 $.

Volusion vam takođe nudi desetak besplatnih dizajnerskih tema, ali i gotovo 40 onih koje se plaćaju. No, one vrede uloženog novca, budući da će vam prodavnica s bilo kojom od njih izgledati odlično.

Uz to, dobijate i nekoliko besplatnih naloga. S druge strane, s najjeftinijim paketom imate ograničenje broja proizvoda.

Naučite kako

Prodaja putem interneta predstavlja nauku za sebe. Ona ne obuhvata samo postavljanje, već i promociju, unapređenja, dodatni razvoj, sklapanje saradnje i mnogo drugih aspekata vođenja ovakvog biznisa.

Svakako, postoje brojni kursevi koji vas za elektronsko poslovanje obučavaju u svega nekoliko meseci, ali ne zaboravite da za tako kratko vreme nije izvodljivo doći do svih potrebnih znanja. Zato rasporedite svoje vreme pametno i izdvojte barem 12 meseci kako biste, u saradnji sa mentorima koji imaju relevantno iskustvo u online prodaji, došli do svih potrebnih informacija za pokretanje ovakvog biznisa.

Upišite razvoj e-commerca i počnite da kreirate svoju prodavnicu. U zavisnosti od svog ritma, možete učiti onlajn ili tradicionalno.

Promo tekst

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...