Najnovije vesti

DA LI IH IMATE? Ovo je 5 osobina uspešnog menadžera ljudskih resursa
Foto: Promo

Ljudski resursi

DA LI IH IMATE? Ovo je 5 osobina uspešnog menadžera ljudskih resursa

Edukacija

Velike kompanije ostaju na pravom putu ne zahvaljujući samo genijalnim direktorima i sjajnim menadžerima. Jedan od ključnih elemenata potrebnih za uspeh svake firme jeste odeljenje ljudskih resursa, koje deluje daleko od prve linije kompanijskih poslova. Osobama koje se bave ovom profesijom povereno je rukovođenje najvažnijim delom svake kompanije – ljudima.

S obzirom na bitnu ulogu koju imaju, radnici u ovom sektoru su veoma traženi, jer kompanijama smanjuju troškove, a zaposlene podstiču na produktivniji rad.

Šta su predispozicije za rad u sektoru ljudskih resursa?

foto: Promo

U nastavku otkrijte 5 osobina koje svaki uspešan menadžer ljudskih resursa mora da poseduje.

1. Odlične komunikacione sposobnosti

Ukoliko želite da budete uspešan menadžer ljudskih resursa, od vas se očekuju odlične govorničke sposobnosti. Veština izražavanja je veoma važna u bavljenju poslom koji podrazumeva neprestanu razmenu ideja, mišljenja i strategija sa zaposlenima. Kvalitetan menadžer ljudskih resursa mora da na najjednostavniji način predoči zaposlenima šta su ciljevi kompanije i na koji način će oni doprineti njihovom ostvarenju.

2. Sposobnost „čitanja” ljudi

Posao menadžera ljudskih resursa je između ostalog i da regrutuje nove zaposlene. Zato je za ove profesionalce važno umeće procenjivanja sposobnosti i razumevanja ponašanja potencijalnih kandidata.

Govor tela, mimika lica i univerzalni izrazi često mogu da vam pomognu u proceni sagovornika. Većina ljudi veruje da poseduje ovu osobinu i to je donekle istina. Za profesionalno čitanje ljudi kao otvorenih knjiga, na ovoj veštini mora konstantno da se radi.

foto: Promo

3. Sposobnost da motiviše

Menadžer ljudskih resursa mora biti dobar motivator. Njegov je posao da inspiriše kolektiv tako da svako svoj zadatak obavi sa zadovoljstvom i postigne najviše zacrtane ciljeve.

Kad se ovaj deo posla obavi kako treba, zaposleni i nemaju utisak da rade za potrebe preduzeća, već za svoje lične interese.

4. Sposobnost donošenja teških odluka

Jedan od izazovnih zadataka svakog HR menadžera jeste donošenje teških odluka. Imati znanje da se dobra odluka prepozna, kao i hrabrost da se ona donese jesu vrline uspešnih profesionalaca u ljudskim resursima.

Od drugih izazova tu je i postavljanje prioriteta, uz prepoznavanje efikasnosti kod zaposlenih. Zatim i podsticanje na njihov dodatni napredak, odnosno upozorenje kada ne uspevaju da ispune očekivanja.

5. Radoznalost i ljubav prema učenju

foto: Promo

Da biste se ovom profesijom bavili na pravi način, morate da budete radoznali i spremni na usvajanje novih znanja i veština. Sa pravom kombinacijom obrazovanja i iskustva možete postati uspešan lider u vašoj kompaniji i uticati na produktivniji rad svih zaposlenih.

Velike kompanije su prepoznale da su njihov navažniji resurs ljudi. Zato ogromnu pažnju poklanjaju izboru kvalitetnih zaposlenih i njihovom usavršavanju. Zbog toga iza svake kompanije koja posluje sa uspehom stoji menadžer ljudskih resursa, koji organizuje zaposlene kako bi ostvarili najviše korporativne ciljeve.

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...