ZARADA OD DRUŠTVENIH MREŽA? Pratite ova 4 koraka i zaradićete novac od društvenih mreža
Foto: Promo

Društvene mreže

ZARADA OD DRUŠTVENIH MREŽA? Pratite ova 4 koraka i zaradićete novac od društvenih mreža

Edukacija -

Marketinške aktivnosti na Facebooku, Instagramu i ostalim društvenim mrežama postale su standardni deo oglašavanja gotovo svake kompanije. Obrazovani stručnjaci koji se bave kreiranjem i vođenjem kampanja na pomenutim platformama imaju sve više posla.

Ukoliko i sami spadate među one koji provode dosta vremena na društvenim mrežama i maštate o tome da od njih i zarađujete, predstavljamo vam neke od najvažnijih saveta marketinških stručnjaka koji su uspeli u tome da im društvene mreže postanu osnovni izbor zarade.

foto: Promo

1. Potrudite se da okupite što više pratilaca

Prvi i najvažniji korak koji morate preduzeti na društvenim mrežama jeste privlačenje publike. Posao stručnjaka koji se bave društvenim mrežama jeste da tokom svakog dana povećaju svog krug pratilaca objavljivanjem interesantnog sadržaja.

S obzirom na to da i Facebook, i Twitter, i Instagram, kao i sve ostale društvene mreže – imaju svoje specifičnosti, na koje su korisnici navikli, prilikom osmišljavanja svakog posta morate voditi računa o tome gde će taj sadržaj biti objavljen. Identičan post ne možete pustiti na svim društvenim mrežama, već ga morate prilagoditi svakoj od njih ponaosob.

Isto važi i za vrstu sadržaja. Kako da saznate šta daje rezultate? Analitika svake društvene mreže pomoći će vam da steknete uvid u to koji postovi prolaze dobro kod publike, a koji nisu imali uspeha.

foto: Promo

2. Delite sadržaj koji će publici biti koristan

Ukoliko uspete da pronađete sadržaj koji će publici biti koristan i sa kojim će moći da se poistovete, na taj način ćete sa njima formirati dobar odnos.

Takva veza će vam kod publike obezbediti poverenje koje će biti od presudnog značaja kad budu bili u situaciji da preduzmu potrošačku akciju.

Da biste izabrali sadržaj koji će korisnike društvenih mreža pogoditi tačno u metu, najvažnije je da dobro upoznate ciljnu grupu kojoj se obraćate. Pratite šta ih zanima i koje objave ih teraju da se uključe u interakciju. Kao što je već pomenuto, u tome će vam pomoći analitički podaci.

Pored toga, veoma je važno da sa njima održavate komunikaciju na visokom nivou – odgovarajte na njihove upite na vreme i budite uvek tu za njih kada ste im potrebni.

foto: Promo

3. Ne zaboravite vaš sajt

Iako su društvene mreže veoma važan alat u marketinškim kampanjama, ne smete zaboraviti niti zapostaviti zvanični sajt vaše kompanije.

Iskusni stručnjaci koji se bave ovim poslom u svom radu koriste posebne tehnike kojima povećavaju saobraćaj na sajtu kompanije. Primera radi, upotreba „evergrin” sadržaja – sadržaja koji je uvek aktuelan, idealan je način da publiku sa društvenih mreža preusmerite na vašu kompanijsku web stranicu.

foto: Promo

4. Prikupite što više email adresa

Email marketing i dalje spada u one strategije koje donose najefikasnije rezultate.

Upravo zato je važno da od što više posetilaca sa vašeg sajta prikupite kontakt-podatke.

Kreiranjem velike baze sa elektronskim adresama vi u stvari proširujete krug potencijalnih potrošača koji će se u nekom trenutku odlučiti za kupovinu proizvoda ili usluga koje nudite.

Slanje reklamnih ponuda putem mejla smatra se najličnijim vidom marketinga, jer ljudi uglavnom na te poruke gledaju kao da su ih dobili od nekog koga lično poznaju. Ovim korakom zatvarate jedan marketinški ciklus, koji za cilj ima da od pratilaca na društvenim mrežama kompanijama regrutuje nove potrošače.

foto: Promo

Potreba za stručnjacima koji se bave društvenim mrežama raste

Iako je primarna uloga društvenih mreža povezivanje i komunikacija ljudi širom sveta, marketinška uloga ove platforme takođe ima veliki uticaj i na kreiranje raznih brendova.

Velike kompanije odavno su prepoznale neprocenjivu vrednost društvenih mreža, pa ih sada uz pomoć obrazovanih marketinških stručnjaka efikasno koriste u promotivne svrhe.

Tražnja za stručnjacima koji znaju kako da privuku što veći broj pratilaca iz godine u godinu raste. Ova tendencija je doprinela tome da znanja i veštine u sferi digitalnog marketinga postanu garancija za pronalaženje odlično plaćenog posla.

Pored velikih šansi za zaposlenje, prednost rada u ovoj sferi jeste i period potreban za edukaciju. Stručnjak za društvene mreže možete postati već posle 12 meseci školovanja po specijalnom programu.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track