IMATE IDEJU ZA APLIKACIJU: Evo kako da mobilne aplikacije odvedete od ideje do realizacije
Foto: Promo

Mobilne aplikacije

IMATE IDEJU ZA APLIKACIJU: Evo kako da mobilne aplikacije odvedete od ideje do realizacije

Edukacija -

Whatsapp, Viber, Instagram, Evernote, Snapchat. Svaka aplikacija koja je zabeležila veliku popularnost prešla je dugačak put od ideje njenog kreatora do realizacije i predstavljanja na tržištu.

Ako i vi imate velike ideje koje biste pretvorili u popularnu aplikaciju, sigurno ste se pitali šta je sve potrebno da bi plan jednog programera zaživeo u milionima uređaja širom planete. Predstavljamo vam 5 koraka koje svaki stručnjak za razvoj mobilnih aplikacija mora da prođe pre nego što otpočne realizaciju svojih ideja.

Link Group
foto: Promo

1. Istraživanje tržišta

Pre nego što se krene u izradu bilo koje aplikacije, neophodno je napraviti detaljnu analizu tržišta. Koliko god mislili da je vaša ideja sjajna, analiza je ta koja će vam dati odgovor na pitanje da li je svetu potrebna aplikacija kakvu ste zamislili. Još jedna prednost analize jeste to što ćete dobiti kompletan uvid u konkurenciju, njihove prednosti i slabosti koje možete iskoristiti kako ne biste ponovili njihove greške. Poznavanje tržišta će vam pomoći da osmislite aplikaciju koja neće pasti u zaborav. U vezi sa ovom tačkom, posebno je važan sledeći korak.

2. Ponudite korisnicima nešto novo

Link Group
foto: Promo

S obzirom na veliku konkurenciju i hiljade aplikacija koje pokušavaju da se probiju na tržištu, vaš proizvod mora da makar na neki način bude potpuno drugačiji od svih ostalhj. Zato se potrudite da ponudite korisnicima nešto novo i interesantno, što će im biti zaista korisno u svakodnevnom životu. Da pronađete problem koji još nije rešen, pomoći će vam istraživanje tržišta, o čemu je već bilo reči.

3. Definišite svoju ciljnu grupu

Definisanje ciljne grupe je od ogromnog značaja, jer profilisanje korisnika ima veliki uticaj na razvoj aplikacije. Precizno određena grupa ljudi kojoj ste namenili određenu aplikaciju najbolje će vam pomoći da svoj proizvod unapredite i plasirate na tržište kao kompletan softver. Jednostavno ćete znati za koga pravite aplikaciju. Na osnovu određenja ciljne grupe moći ćete da odredite i cenu po kojoj će korisnici širom sveta preuzimati vašu aplikaciju, jer ćete znati kolika je njihova platežna moć.

Link Group
foto: Promo

4. Opredelite se za jednu platformu

Jedno od najvažnijih pitanja na koje treba da odgovorite pre nego što počnete da razvijate aplikaciju jeste na kojoj platformi želite da se ona pojavi. Ukoliko pre toga zaživi na tržištu, uvek postoji mogućnost da se vaša aplikacija pojavi na obe najpopularnije platforme, i na Androidu i na iOS-u. Međutim, dok se to ne dogodi, najbolje je da se koncentrišete na samo jedan teren za koji ćete apsolutno optimizovati aplikaciju.

Steknite napredna znanja za kreiranje aplikacija

Link Group
foto: Promo

Ideja koju imate i pridržavanje pomenutih saveta pomoći će vam da dođete do uspeha samo ukoliko pored toga posedujete i najnaprednija znanja za razvoj aplikacija. Uz temeljno obrazovanje u oblasti koja vam može doneti siguran, zanimljiv i odlično plaćen posao, imaćete karijeru o kakvoj ste oduvek maštali. Do ekspertskih znanja i veština koje će vam omogućiti da realizujete svoje planove možete doći već posle godinu dana školovanja po programu baziranom na mentorskom radu, organizovanom oko realizacije realnih projekata.

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track