Najnovije vesti

OPIS PROFILA NA LINKEDINU: Ovo je 5 načina da napišete kvalitetan opis profila na LinkedInu ako se bavite prodajom
Foto: Promo

5 šablona za opis profila predstavnika prodaje na LinkedInu

OPIS PROFILA NA LINKEDINU: Ovo je 5 načina da napišete kvalitetan opis profila na LinkedInu ako se bavite prodajom

Edukacija
19:37h

Bilo da imaju konkretan proizvod ili se bave prodajom licenci, pretplata ili softvera, za prodavce je neophodno da imaju dobro razvijene kanale komunikacije i profile koji će ih lakše povezati sa kupcima.

Društvena mreža LinkedIn u ovome igra značajnu ulogu i može uticati podsticajno na prodajne rezultate. Zato je za svakog predstavnika prodaje važno da na LinkedInu ima dobro uređen profil i kvalitetno napisan opis.

Iako deluje kao relativno jednostavan zahtev, pisanje odgovarajućeg opisa za ovu mrežu može biti izazov. Postoji mnogo različitih pristupa koji se mogu iskoristiti u pisanju opisa. Mi smo pripremili nekoliko ideja koje vam sigurno mogu biti od pomoći.

Edukacija
foto: Promo

„Razumem vas”

U prodaji je ključ da od samog početka prihvatite da ljudi ne žele da čuju ništa o vašem proizvodu, pa čak ni o vama. Sve što žele da znaju jeste kako im možete pomoći da prevaziđu neki izazov sa kojim se suočavaju ili da ubrzaju svoj put ka cilju.

Zato je strategija razumevanja u opisu profila uvek veoma efikasna. Ključ je u tome da potencijalnim klijentima pokažete kako razumete njihove bolne tačke, a potom i svoje rezultate po pitanju prevazilaženja tih problema. Čitalac mora videti referencu i dokaz da možete ispuniti sve o čemu govorite.

Prijateljski pristup

Sve češće se govori o takozvanoj društvenoj prodaji. U ovom pristupu je ključno da pre svega izgradite odnos poverenja između potencijalnog kupca i sebe, pa tek nakon toga pređete na priču o prodaji i vašim proizvodima.

Za takvu strategiju prijateljsko predstavljanje koje će dati sliku o vašim ličnim karakteristikama ili interesovanjima jeste dobra taktika. Ako vas pristup predstavlja svetu kao stvarnu osobu sa svim ljudskim odlikama, a ne samo kao zaposlenog u određenoj kompaniji, samim tim se bolje pozicionirate u očima potencijalnih klijenata.

Edukacija
foto: Promo

Ekspertski pristup

Ne može svako da bude stručnjak za prodaju svakog proizvoda. Zato je važno da uspostavite određeni autoritet i da pokažete kako oblast kojom se bavite zapravo poznajete izuzetno dobro i da ste u stanju ponuditi rešenje koje vašem čitaocu još uvek niko nije ponudio.

Kako da primenite ovaj pristup?

Najpre, predstavite određenu informaciju, statistički podatak ili referencu koja će dokazati da ste zaista dobri u tome što radite, a potom ukažite na nešto o čemu se ne priča previše, da biste bolje oslikali i svoje analitičke sposobnosti. Na kraju poentirajte uputstvom za zakazivanje promotivnog sastanka ili telefonskog razgovora sa vama, kako biste ostavili poruku o zauzetosti i angažovanosti na drugim projektima.

Pričanje priče

Storiteling, odnosno pričanje priča, u marketingu i prodaji svakako nije nova vest. Pa ipak, iako često koristimo ovu tehniku da bismo ljudima predstavili naše proizvode, retko kada je upotrebljavamo za ličnu promociju.

Zato razmislite o svojoj priči. Da li želite ljudima ispričati kako ste došli na poziciju na kojoj ste danas ili želite da oslikate svoj uspeh pričom o uspehu klijenta sa kojim ste sarađivali i kom ste pomogli da napreduje?

Priče su svuda oko nas i ljudi vole da ih čitaju, ali dobro razmislite o vrednosti i poruci koju im šaljete kroz svoju priču.

Edukacija
foto: Promo

Motivacioni pristup

U vremenu u kome živimo svima nam je povremeno neophodna motivacija i inspiracija. Vi možete biti pojedinac koji upravo to nudi svetu i svojim saradnicima, tako što ćete pokazati šta je vas motivisalo da počnete bavljenje prodajom.

Zapamtite, iako ovde pričate o sebi i svojim motivima, trudite se da formirate priču tako da čitalac može primeniti ključne poruke i na svom primeru i da se oseti kao deo celine. To znači da ćete u nekom trenutku preći na poentu u stilu: „Na ovaj način i vi možete da promenite svoju budućnost” i pozvati ih da uspostave kontakt sa vama.

Najbolje bi bilo da za svaki od predloga napišete svoj primer i procenite i sami gde se najpre pronalazite i u kom svetlu vidite sebe i svoju priču. Svaki je primenljiv na različite oblasti, ali umnogome zavisi od vaše prirode i od onoga što vi imate da ponudite. Međutim, koliko god da vam je dobar opis profila, ne možete očekivati nikakve rezultate ukoliko nemate iskustvo i znanje da to podržite. Zato upišite obuku za menadžment u prodaji i napravite ključni korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...
track