KAD KREATIVCI OSTANU BEZ IDEJA: Evo zašto je korisnički sadržaj važan i kako da ga iskoristite
Foto: TIm Edukacija

Digitalni marketing

KAD KREATIVCI OSTANU BEZ IDEJA: Evo zašto je korisnički sadržaj važan i kako da ga iskoristite

Edukacija -

Nekada je kreiranje sadržaja bilo rezervisano za kreativce, a danas je situacija promenjena. Ukoliko kreatori sadržaja imaju problema sa smišljanjem novih ideja koje bi probudile interesovanje, oni posežu za svojim korisnicima. Tačka u kojoj su eksperti saglasni jeste da sadržaji koje kreiraju korisnici donose rezultate.

Kada je neko zadovoljan vašim proizvodom i pri tome je voljan da to podeli sa javnošću, to je istovremeno poruka da radite dobar posao, ali i znak za vas da je potrebno iskoristiti tu priliku i promovisati vaše korisnike.

edukacija
foto: TIm Edukacija

Sadržaj koji oni kreiraju često ćete pronaći pod skraćenicom UGC, odnosno sadržaj koji su krerali korisnici.

Pre nego što odbacite ideju o poduhvatu prikupljanja korisničkog sadržaja, neophodno je da razumete kako vam na duge staze takav poduhvat može biti koristan. U nastavku pročitajte zašto su sadržaji te vrste važni i kako ih možete iskoristiti.

Doprinosi autentičnosti

Svako može za sebe da kaže da je brend kome se veruje. Ako pogledate kampanje brendova koji pripadaju istoj kategoriji, među njima ćete često pronaći vrlo slične poruke. Upravo zato je korisnički sadržaj važan. On pruža originalnost i autentičnost koja je neophodna da bi se jedna kompanija istakla u moru drugih sa kojima često dele iste proizvode i ciljeve.

edukacija
foto: TIm Edukacija

Kreira lojalnost

Cilj svakog brenda je da svojom komunikacijom izgradi lojalnost kod dela ciljne grupe, koja će ih uvek izabrati i ne razmišljajući o ostalim brendovima. Ukoliko ukažete svojim korisnicima na to da cenite njihovo mišljenje i da ste voljni da podelite sadržaje koje su kreirali, pa ih i dodatno nagradite za trud, stvorićete vezu koja za rezultat ima poverenje i lojalnost.

Uliva poverenje

edukacija
foto: TIm Edukacija

Ako posmatrate stvari iz perspektive korisnika, sigurno će vaše poverenje uvek pre zadobiti drugi korisnik, ili vaš prijatelj, nego što ćete poverovati brendu za koji znate da je uložio veliki budžet u kreiranje marketinških poruka. Zato je važno da se korisnici sa dobrim iskustvom istaknu, jer će upravo oni poslati dobru poruku ostalima kako je reč o brendu koji zavređuje poverenje i koji zaista ima kvalitet o kome govori.

Može se koristiti na više frontova

edukacija
foto: TIm Edukacija

U zavisnosti od toga o kakvom sadržaju je reč, možete ga koristiti na različitim frontovima i kanalima na kojima se oglašavate. To je dobra vest, jer kreiranje objava za određene kanale može oduzeti mnogo vremena. Koristeći korisničke materijale dobijate svež proizvod koji je potrebno da samo malo preoblikujete i da tako dođete do finalnog rešenja koje će vam biti korisno i koje ćete moći da pošaljete dalje.

Naučite kako da motivišete korisnike

edukacija
foto: TIm Edukacija

Korisnički sadržaji su kao rudnik zlata za sve u digitalnim vodama. Međutim, ako im nemate pristup, onda morate razmisliti o svojoj strategiji. Motivaciju korisnika možete sprovesti kroz sve svoje kanale, ali u radu na njima morate imati opsežno iskustvo. Za takav poduhvat će vam biti potrebno mnogo više od nekoliko meseci na nekom kursu. Uložite bar godinu dana u svoju profesionalnu edukaciju i postaćete brend menadžer kakvog bi svako poželeo u svom timu.

Upišite obuku za internet marketing i naučite sve o tome kako da vaš brend postane vidljiviji od drugih na internetu.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track