ANIMACIJA ILI GRAFIKA POKRETA: Kako da znate šta je potrebno vašoj kampanji
Foto: Tim Edukacija

Šta je pravi izbor?

ANIMACIJA ILI GRAFIKA POKRETA: Kako da znate šta je potrebno vašoj kampanji

Edukacija -

Sličnosti i razlike između animacija i pokretne grafike objasnili smo detaljno u jednom od prethodno objavljenih tekstova. Kako razumevanje razlika nije dovoljno za donošenje odluka o izboru, ovde razjašnjavamo kako da izaberete pravi oblik koji je potreban za vaše marketinške ili druge promotivne napore.

Link Objava
foto: Tim Edukacija

Koji pravac izabrati u profesionalnom kontekstu?

Bez obzira na to na koji način ga koristili, grafički dizajn nudi ogroman potencijal za prenošenje poruka vašeg brenda. Ljudi dobro reaguju na pokretne slike. Grafika pokreta i animacije privlače naše interesovanje i daju svež, moderan izgled marketinškim materijalima.

Link Objava
foto: Tim Edukacija

Kada koristiti animacije

Po pravilu, ako želite da ispričate priču koja, primera radi, pokazuje kako vaš proizvod funkcioniše ili ilustruje iskustvo vaših kupaca, potrebna vam je animacija. To može trajati samo nekoliko sekundi. Animacije mogu da koriste ilustracije, grafički dizajn, kompjuterski generisane slike (CGI) ili sve gorenavedeno. Neki mogu uključiti tipografiju za naslove.

Link Objava
foto: Tim Edukacija

Za razliku od grafika pokreta, animacije dolaze u završenom obliku. Njih, za razliku od grafika pokreta, treba da koristite za razjašnjenje svega izrečenog što će dovesti do korisnikove akcije.

Grafika pokreta

Ako izražavate vrednost svog brenda, naglašavate poentu ili nekome dajete vizuelnu povratnu informaciju, potrebna vam je motion grafika, to jest grafika pokreta. Uvek je kratka. Štaviše, ponekad traje tek delić sekunde.

Link Objava
foto: Tim Edukacija

O grafici pokreta treba misliti kao o vizuelnom pomoćnom sredstvu koje poboljšava korisničko iskustvo. Zato se obično i kreira tehnikama digitalnog dizajna i može uključivati i tipografiju.Primera radi, sugestivno treperenje dugmeta preko koga prelazi kursor miša može korisnika inspirisati da na njega klikne, čime je svrha dizajna ispunjena.

Link Objava
foto: Tim Edukacija

Iako sada znate koji je oblik idealan za koju vrstu aktivnosti, da biste dosegli željene rezultate, morate prvo odlučiti želite li da se specijalizujete za jedan oblik ili za oba oblika vizuelne komunikacije. Za to morate odvojiti dovoljno vremena. Obuke za dizajnera pokreta i videa u trajanju od godinu dana, kakve su dostupne na institucijama poput ITAcademy, najbrži su način da radeći na realizaciji realnih projekata za relativno kratko vreme u potpunosti ovladate zanatom.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track