MARKETING SADRŽAJA: Evo kako da vaš sadržaj osvoji internet
Foto: Tim Edukacija

Saveti za digitalni marketing

MARKETING SADRŽAJA: Evo kako da vaš sadržaj osvoji internet

Edukacija -

Marketing sadržaja je neizostavni deo svake marketinške strategije. Ukoliko planirate da ga uključite u sopstvenu promociju ili da ga upotrebite za promociju klijenta, u nastavku saznajte recept za uspeh.

1. Koristite dugu formu

Ljudi web stranice posećuju iz dva razloga: da više saznaju o određenoj temi ili da pronađu rešenje za problem s kojim su se sreli. Posao menadžera marketinga sadržaja je da svoj proizvod predstavi kao odgovor na ono što posetilac sajta traži i navede ga da se zainteresuje da sazna više.

S obzirom na to da su u eri sveopšteg marketinga ljudi skeptičniji nego ikad kada je reč o ponudama, potrebno je uveriti ih u kvalitet proizvoda. Duga forma je dobar izbor, jer daje mogućnost da se dokazima kvaliteta proizvod predstavi kao pravo rešenje u više od nekoliko reči.

Ono što ja važno znati jeste da duga forma ne mora da znači samo tekst. Slike, video-zapisi i zvučni materijali mogu upotpuniti poruku i razbiti monotoniju do koje dolazi kada se korisnik sretne sa velikom količinom teksta.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

2. Ubacite interaktivni sadržaj

Interaktivni sadržaj podiže nivo personalizacije. A personalizacija dovodi do većeg broja konverzija, odnosno prodaja. Korisnici vole da im se servira sadržaj koji je prilagođen njihovim interesovanjima i potrebama, o čemu svedoče mnoga istraživanja.

Oblici interaktivnog sadržaja su razni. Primera radi kviz koji testira veštine korisnika ili mu pomaže da sazna koji je tip ličnosti jedan je od popularnih vidova interaktivnog sadržaja koji se može pronaći na društvenim mrežama. Važno je da interakcija sa sadržajem bude intuitivna i da ga je jednostavno podeliti sa drugima.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

3. Iskoristite stari sadržaj

Marketing sadržaja podrazumeva kreiranje svežeg ali i korišćenje starog sadržaja. Drugim rečima, sve što ste proizveli možete reciklirati. Tako trud oko generisanja sadržaja nije protraćen, jer jednom urađeno istraživanje i proizveden materijal ostaje.

Sadržaj koji ste već lansirali možete koristiti na razne načine. Na primer, možete ažurirati članak objavljen prošle godine sa novim podacima ili ga iznova predstaviti kroz vizuelno rešenje – video-snimak ili info-grafikon.

4. Podignite promene na stranici uz pomoć društvenih medija

Dobar sadržaj sam po sebi nije dovoljan za uspešan marketing. Jedan od ciljeva sadržaja jeste da poveća saobraćaj na vašoj web stranici. Najbolji način da uspete u ovom cilju jeste da sadržaj lansirate na vašim profilima na društvenim medijima. Dobar post možete uz dodatno ulaganje promovisati i tako dosegnuti do većeg broja ljudi.

Važno je znati da, iako isti sadržaj možete koristiti na raznim platformama, ipak ga morate prilagoditi njihovom jeziku. Tako post na Instagramu koji insistira na vizuelnom aspketu ne bi trebalo da bude isti kao njegov ekvivalent na Tviteru, koji je najčešće više baziran na tekstu.

1 / 3 Foto: Tim Edukacija

S druge strane, ne bi trebalo da po svaku cenu koristite sve platforme. Izbor platforme je zapravo u uskoj vezi sa ciljnom grupom.

Ako želite da uspete kao profesionalac u svetu marketinga sadržaja, onda je jednogodišnja obuka za menadžera sadržaja zasnovana na realizaciji realnih projekata – najbolji način da u ovome i uspete. Kratki kursevi vas neće pripremiti za izazove ovog dinamičnog posla, jer oni ne podrazumevaju delotvoran trening pod vođstvom mentora.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track