E-COMMERCE SEO VODIČ: 7 načina da dobar internet saobraćaj donese internet prodaju
Foto: Tim Edukacija

E-COMMERCE SEO VODIČ: 7 načina da dobar internet saobraćaj donese internet prodaju

Edukacija -

Bilo kao glavni izvor prihoda ili dodatni, internet prodaja je postala prilično razvijena grana poslovanja. Ovaj biznis model koriste i velike i male kompanije i preduzetnici, a svima im je zajedničko to što su u konstantnoj borbi za relevantan internet saobraćaj. Neki ovu oblast izučavaju sami, a neki se opredeljuju za škole koje mogu poboljšati njihove preduzetničke veštine.

Dobar SEO (Search Engine Optimization) za internet prodavnicu je isto što i dobra lokacija za tržni centar. Zato vam u ovom blogu predstavljamo 7 ključnih načina da poboljšate internet saobraćaj, pa samim tim i prodaju.

  1. Optimizacija ključnih reči

Ključne reči su temelj za SEO. Identifikujte ključne reči koje su važne za industriju i proizvode i integrišite ih u naslove, metaopise, URL-ove i tekstualni sadržaj veb-stranice. Korišćenjem alata kao što je Google Keyword Planner ili SEMrush možete pronaći ključne reči sa visokim pretragama i niskom konkurencijom, što će vam pomoći da se bolje rangirate na pretraživačima.

  1. Kreiranje kvalitetnog sadržaja

Kreirajte informativne, relevantne i korisne članke, blog-postove i video-sadržaje koji će privući vašu ciljnu publiku. Ovo ne samo da će poboljšati vašu SEO ocenu već će i izgraditi poverenje kod potrošača i povećati verovatnoću konverzije.

Link Group
foto: Tim Edukacija
  1. Tehnička optimizacija veb-stranice

Tehnički optimizovana stranica uključuje brzo učitavanje stranica, mobilnu optimizaciju, ispravne metaoznake, XML sajt-mape i još mnogo toga. Tehnička optimizacija obezbeđuje da pretraživači mogu lako indeksirati i rangirati vašu veb-stranicu.

Veb-stranice koje se sporo učitavaju imaju veću stopu napuštanja i niže rangove na Guglu, a tehničke optimizacije poput kompresije slika, minimiziranja CSS-a i JavaScripta i upotreba keširanja mogu značajno ubrzati učitavanje vaše stranice.

  1. Izgradnja kvalitetnih linkova

Linkovi sa autoritativnih i relevantnih veb-stranica mogu značajno poboljšati vašu SEO ocenu. Tražite mogućnosti za gostovanje na blogovima, partnerstva sa drugim e-commerce platformama i razmenu linkova sa relevantnim sajtovima. Kvalitetni linkovi ne samo da poboljšavaju vašu reputaciju kod pretraživača već i povećavaju vidljivost vaše veb-stranice.

Evo i 3 dodatna saveta da linkovi budu kvalitetni:

  • Forumi i zajednice: redovno diskutujte o aktuelnim temama iz industrije i pozivajte na učešće;
  • Deljenje na društvenim mrežama: u današnje vreme, ovo je gotovo obavezan način predstavljanja proizvoda i usluga;
  • Praćenje konkurencije: otkrijte nove prostore za prezentovanje na osnovu linkova vaših konkurenata.

Link Group
foto: Tim Edukacija
  1. Optimizacija za lokalnu pretragu

Ako je vaš e-commerce vezan za fizičku lokaciju ili ciljate određenu geografsku oblast, ne zaboravite da svoju veb-stranicu optimizujete za lokalnu pretragu. To uključuje unos podataka o firmi na Google My Business, korišćenje lokalnih ključnih reči u sadržaju i prilagođavanje naslova i metaopisa za lokalne pretrage.

  1. Upotreba visokokvalitetnih fotografija i video-zapisa

Vizuelni sadržaj igra ključnu ulogu u privlačenju kupaca. Potrebne su vam visokokvalitetne fotografije i video-zapisi koji prikazuju vaše proizvode na najbolji način. Ovo ne samo da će poboljšati korisničko iskustvo već će i povećati verovatnoću konverzije.

Koristite opisne nazive i alt tagove koji uključuju relevantne ključne reči kako biste pomogli pretraživačima da razumeju sadržaj vaših fotografija. Takođe, kompresovanje fotografija radi smanjenja veličine može ubrzati vreme učitavanja stranice.

  1. Praćenje i analiza rezultata

Redovno pratite i analizirajte rezultate svoje SEO strategije. Koristite alate kao što su Google Analytics i Google Search Console kako biste pratili promet, rangiranje ključnih reči i ponašanje korisnika na veb-stranici. Na osnovu ovih podataka možete prilagoditi i unaprediti svoju strategiju kako biste ostvarili još bolje rezultate.

Definišite KPI-jeve za svoju SEO strategiju, kao što su stopa konverzije, broj poseta sa organskog pretraživanja ili prosečno vreme provedeno na stranici.

Ovih sedam načina su ključni ukoliko želite da budete uspešni u e-commerce SEO strategiji. Kombinovanjem ovih tehnika možete privući relevantan internet saobraćaj i povećati internet prodaju. A ukoliko želite da se stručno osposobite za optimizaciju svoje prodajne veb-stranice i ostvarite poslovne ciljeve, dobar izbor je ITAcademy, koja ova znanja pruža za svega 12 meseci.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track