SPREČEN MEĐUNARODNI SKANDAL: Nikolićevi savetnici spremali za šeika  50 litara tomovače!

Uvreda

SPREČEN MEĐUNARODNI SKANDAL: Nikolićevi savetnici spremali za šeika 50 litara tomovače!

Politika -
Ovaj gaf, koji je sprečen u poslednjem trenutku, uz nedavno izmišljenu priču o eksploziji motora, dva kilometra poniranja i drami u avionu na putu za Rim, na samom je vrhu liste ispada predsednikovog tima

Saradnici predsednika Srbije Tomislava Nikolića svojevremeno su umalo darivali šeiku Muhamedu bin Zajedu 50 flaša „tomovače".

Ovaj gaf, koji je sprečen u poslednjem trenutku, uz nedavno izmišljenu priču o eksploziji motora, dva kilometra poniranja i drami u avionu na putu za Rim, na samom je vrhu liste ispada predsednikovog tima.

- Nikolić je krajem novembra prošle godine boravio u Ujedinjenim Arapskim Emiratima po pozivu šeika Bin Zajeda, gde su između ostalog, zajedno i posmatrali trku Formule 1.

Njegovi saradnici su za ovu priliku pripremili poklon za šeika, kako to protokol i nalaže, pritom se odlučivši za rakiju koju predsednik sam peče u rodnoj Bajčetini. Spakovali su čak 50 flaša rakije poznate i kao „tomovača“ i otputovali u Abu Dabi.

Zaposleni u Ambasadi Srbije u Emiratima bili su šokirani kada su čuli šta su Nikolićevi ljudi spremili kao dar. Zbunjeno su ih pitali da li im je poznato da islam zabranjuje alkohol i da će time praktično Nikolić uvrediti Bin Zajeda - priča izvor iz diplomatskih krugova.

Skandal je srećom na vreme sprečen, za razliku od slučaja prizemljenog aviona, gde su bombastičnim izjavama obrukali predsednika iako su znali da je za sve kriva prosuta kafa. I kada ih je demantovao Direktorat za civilno vazduhoplovstvo, savetnica za medije Pak Stanković je svoje brljotine branila izmišljenim „napadima na instituciju predsednika“.

Zato je pitanje da li su Nikoliću „uopšte potrebni neprijatelji pored ovakvih prijatelja“ s obzirom na to da sama lista gafova više nego dovoljno pokazuje da su upravo savetnici kvalitetom svog rada uspeli da „od čoveka koji je 2012. dobio mandat od građana na neposrednim izborima naprave figuru za opštu sprdnju“, kako je to objasnio marketinški stručnjak Cvijetin Milivojević.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track