ADVOKAT VLADIMIR GAJIĆ O NEZAKONITOJ BLOKADI AMG: Napad na Kurir je činjenica da se kritika neće tolerisati, za to će biti korišćena sva sredstva

udar na amg

Politika -

BEOGRAD - Advokat Vladimir Gajić, ocenio je danas da nelegalno rešenje koje je "Adrija medija grupa" dobila od Poreske uprave, u kome nisu navedeni podaci o eventualnom dugu i vremenu blokade računa, pokazatelj potpunog odsustva pravne države i da je samo sila relevantna.

- Jedina vlast koja postoji je izvršna vlast. Ona funkcionise bez ikakve kontrole. Odluka Poreske uprave je na nivou potpunog odsustva pravne države, jer već dugo u Srbiji pravo ne igra nikakvu ulogu. Samo je sila relevantna. Nekada diktaura proleterijata sada je zamenjena diktaturom jedne stranke. Napadi na Kurir odraz su činjenice da se kritika neće tolerisati. Za to će biti korišćena sva sredstva, a ima i gorih od ovih kojima se sada vlast služi - rekao je Gajić.

Režim Aleksandra Vučića je danas nakon 25 dana neprekidnih napada i pritisaka preko poreske inspekcije, brutalnim napadom i zloupotrebom ovlašćenja izvršne vlasti bez ikakvog pravnog osnova blokirao sve račune "Adrija medija grupe". Poreska uprava nije utvrdila nikakvu poresku obavezu AMG, niti je u rešenju o privremenoj meri navela da bilo kakav budući porez može biti utvrđen. Takođe, Poreska uprava nije navela nijednu okolnost iz koje proizilazi da eventualno utvrđeni porez neće biti plaćen.

(Kurir.rs/Foto Dado Đilas)