Najnovije vesti

BORIS TADIĆ: Država s Fijatom dobila više nego što je platila
Foto: Profimedia

Bivši predsednik o ugovoru s „Fijatom“

BORIS TADIĆ: Država s Fijatom dobila više nego što je platila

Politika

Mi smo uspeli da ispregovaramo da „Fijat“ dođe, cena je plaćena, ona je teška, ali su pozitivni efekti kudikamo bolji


Lider SDS Boris Tadić izjavio je juče da Srbija ima veću korist od poslovanja „Fijata“ nego što je koštala ta investicija, jer je od 2000. do dolaska te italijanske kompanije za održavanje kragujevačke fabrike „Zastava automobili“ potrošila dve milijarde evra. On nije želeo da otkriva detalje ugovora s „Fijatom“ kako ne bi prekršio poslovnu tajnu, ali založio se za njegovo objavljivanje kako bi građani saznali koliko je plaćeno za dolazak te italijanske kompanije.

 

- Nemojte od mene tražiti da iznosim podatke koji su eventualno deo tajnosti ugovora. Neka sadašnja vlada makar pet godina od ustoličenja ispregovara da ti uslovi ne moraju više biti tajni. Mi smo uspeli da ispregovaramo da „Fijat“ dođe, cena je plaćena, ona je teška, ali su pozitivni efekti kudikamo bolji - izjavio je Tadić, tokom čijeg predsedničkog mandata je potpisan ugovor na 10 godina o ulaganju „Fijata“ u fabriku automobila u Kragujevcu.

 

- Nisam bio direktni pregovarač, detalje znaju (Mirko) Cvetković i (Mlađan) Dinkić. Živi su i zdravi, i znaju te detalje. Oni su od mene tražili da pregovaram s direktorom „Fijata“ Serđom Markioneom u političko-strateškom smislu i svoj posao sam odradio kao i u svim drugim investicijama u Srbiji, uključujući i one kojima se današnji predsednik Aleksandar Vučić hvali - izjavio je Tadić, koji nije isključio mogućnost da „Fijat“ sledeće godine ode iz Srbije, jer razvija platforme i dosta radi u SAD:

 

- Sadašnja vlada nije čak ni izabrala predstavnike u rukovodeći tim te kompanije, niti je išta uradila na dovođenju novih auto-kompanija, već teatralno sedi i čeka da se otvori rusko tržište. Vlada Dačića, Vučića i Ane Brnabić nije shvatila značaj „Fijatove“ investicije i to da treba dalje da rade na dovođenju novih auto-kompanija, već se pred investitorima hvale jeftinom stručnom radnom snagom.


E. K.

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...