Najnovije vesti

ÐILASOV UDAR NA MEDIJE: Vlasnicima novina i TV preti i ucenjuje ih a sam kontroliše bar tri medija!
Foto: Beta Miloš Miškov, Printscreen

Preterao… LIDER SZS OPET PRETI NOVINARIMA

ÐILASOV UDAR NA MEDIJE: Vlasnicima novina i TV preti i ucenjuje ih a sam kontroliše bar tri medija!

Politika

Dno... Opozicionar pozvao na hapšenje čelnih ljudi medijskih kuća koje mu nisu po volji. Ovo je licemerno jer on godinama ima uticaj na neke televizije, novine i portale, ocenjuju sagovornici Kurira

Dragan Đilas, lider Stranke slobode i pravde i osnivač Saveza za Srbiju (SZS), ponovo udara na uređivačku politiku medija koji mu nisu po volji. Ovoga puta je otišao i korak dalje, pa je zatražio i privođenje urednika i vlasnika pojedinih novina i TV! Licemerno je da Đilas nekoga napada za uređivačku politiku i rad ako se ima u vidu da i on sam kontroliše bar tri medija, ocenjuju sagovornici Kurira!

Sve je, naime, počelo kada je ovih dana privedena osoba koja je ovom opozicionaru pretila na društvenim mrežama.

Nejednaki aršini

To je bio povod Đilasu da izda saopštenje u kom pozdravlja to privođenje, ali istovremeno i optužuje vlasnike i urednike nekoliko medija da su „inspiratori pretnji“ koje dobija, te da bi ih trebalo privesti i procesuirati.

Đilas je ovakvim postupkom samo dokazao da su mu mediji dobri jedino kada lepo pišu o njemu ili kada može direktno na njih da utiče. A lider SZS trenutno ima uticaja na najmanje tri medija u Srbiji - portal Direktno, televiziju N1 i dnevni list Danas. Portal Direktno je osnovao njegov bliski saradnik, pa se sada na tom mestu uporno plasiraju hvalospevi o Đilasu i SZS, dok se vlast napada bez ijednog argumenta. Kada je reč o TV N1, više je nego upadljivo da je ona postala propagandni servis Dragana Đilasa i njegovog SZS. Na toj televiziji gotovo da nema mesta za opozicionare koji nisu po Đilasovoj meri. Takođe, list Danas je više nego naklonjen Đilasu i njegovoj ekipi, a u javnosti nije nepoznato da je on više puta finansijski pomagao ovu medijsku kuću.

To su samo neki od primera kako Đilas vidi slobodu mediju. Po tom istom principu, podsetimo, nekada je, dok je bio na vlasti, imao veliki uticaj i u dnevnom listu Pres, koji je u međuvremenu ugašen. Tek se naknadno saznalo da je bio skriveni suvlasnik u tom listu, a kako je naređivao i pretio tadašnjim urednicima Presa, videlo se iz prepiske koja je naknadno procurila. Na kraju krajeva, o njegovom velikom uticaju na medije, i to preko marketinške agencije koju je godinama vodio, detaljno je svojevremeno izveštavala i tadašnja predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać.

Po starom receptu

Predrag Jeremić, urednik portala Embargo, kaže da je licemerno sve ovo što radi Đilas:

- Upravo je Đilas taj koji i dan-danas i te kako koristi pojedine medije za samopromociju i vođenje sopstvene politike. Po tome je poznat još iz iz vremena dok je bio na vlasti u gradu i držao medije, ali i bio suvlasnik u nekoliko marketinških agencija. Još tada je jako dobro disciplinovao glavne urednike, pa ih je neretko usred noći zvao i menjao čak svoje slike kad mu se nisu dopadale.

Marko Matić, Antidot

KONTROLISAO SVE MEDIJE

Marko Matić iz Antidota kaže da je Đilas ne tako davno kontrolisao sve medije:

foto: Pink.rs

- Svoj totalitarizam Đilas je sprovodio i u vreme dok je bio na vlasti, kada je kontrolisao apsolutno sve medije. Isto to radi i danas u medijima koje kontroliše, a koji su svedeni na puki servis i instrumente za ostvarivanje njegovih političkih interesa.

Dokaz... Evo kako Đilas stoji iza sajta Direktno

SVOG SARADNIKA POSTAVIO ZA DIREKTORA PORTALA

Nesporni dokaz da upravo Đilas stoji iza portala Direktno jeste spisak ljudi koji su osnivači i sede na čelnim pozicijama tog medija.

foto: Printscreen

Tako je Đorđe Stefanović, njegov dugogodišnji saradnik, direktor tog portala. Sajt je registrovan u Nemačkoj, i to od strane pravnog lica „Supersport - stekons sport end medija konsalting“, čiji je vlasnik i direktor u tom trenutku bio upravo Stefanović. Inače, dvojac Đilas-Stefanović datira još od 2002, kada je Stefanović bio direktor u firmi „Sport medija“, koja je bila u Đilasovom većinskom vlasništvu. Stefanović je nakon toga bio i direktor u drugoj Đilasovoj firmi - „Dajrekt medija“, a upravo je on bio i direktor u preduzeću koje je izdavalo dnevne novine Pres. Glavni urednik pomenutog portala je Igor Velimirović, koji je, kako smo pisali ovih dana, optužen za seksualno uznemiravanje saradnica, a svojevremeno je i osuđen zbog zlostavljanja maloletnog lica.

Kurir.rs/Ekipa Kurira/Foto: Beta/Miloš Miškov, Printscreen

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...