ISPRAVKA Na šta je mislio FT kada je u pitanju izgradnja puteva u Velikoj Britaniji
Dakle, nije se mislilo na sve puteve ukupno, podseća Istinomer, stoga je izveštavanje Kurira i drugih medija ocenjeno u analizi, koja govori i da je izostavljena dužina britanskih auto-puteva 3.750 kilometara.
Sajt tvrdi da stoga ne stoji izjava da je Srbija uradila 5 puta više puteva od VB u poslednoj deceniji.
Sajt Kurir stoga unosi izmenu u tekst i izvinjava se čitaocima na grešci.
Tunel Iriški venac
Naime, trenutno je u toku nekoliko velikih infrastrukturnih podviga na teritoriji Srbije, među kojima je i tunel Iriški venac, koji se gradi u okviru Fruškogorskog koridora, i on će biti i zvanično najduži tunel u Srbiji.
Ekipa Kurira je imala priliku da se njime provoza i uveri da je reč kapitalnom građevinskom projektu koji će doneti mnoga dobra građanima Srbije - skratiti putovanje, učiniti ga sigurnijim i bezbednijim, sačuvati živote, smanjiti uticaj na bogatu floru i faunu Fruške gore, ali doneti i ekonomski boljitak u vidu stranih investicija i prihoda.
Deonica auto-puta ''Miloš Veliki'' Preljina-Požega
Trenutno su u toku radovi i na deonici auto-puta ''Miloš Veliki'' Preljina-Požega, koja je ključna za spajanje Beograda sa zapadnom Srbijom. Naime, tunel Laz je završen, a radovi na tunelu Munjino brdo su pri kraju.
Nakon što bude završena ova deonica, značajno će biti ubrzan put prema Užicu, Zlatiboru i čitavom tom kraju.
Ovo je samo jedan od pokazatelja koliko se Srbija izgradila u prethodnim godinama i koliko se, između ostalog, ulaže u infrastrukturu države.

