I TITO I DRAŽA, ALI LEPOTICE SU IPAK BEZ PREMCA: Majstori, šoferi i auto-mehaničari i dalje otkidaju na golišave kalendare!
Foto: Profimedia

Vole da ih lepotice merkaju sa zidova, a i oni njih

I TITO I DRAŽA, ALI LEPOTICE SU IPAK BEZ PREMCA: Majstori, šoferi i auto-mehaničari i dalje otkidaju na golišave kalendare!

Srbija -

PROKUPLJE - Kalendari su ono što obeležava novogodišnje čestitke privatnika, ali i javnih preduzeća i ustanova. Iako se većina odlčuje za verske i prirodne motive, ima i onih koji i dalje radije biraju golišave fotografije, ili kalendar sa fotografijom druga Tita, Draže ….

I mali i veliki poslovni prokupački svet ovih dana uputio se ka štamparijama da osmisli i izradi svoj reklamni materijal, kako bi za novogodišnje praznike po tradiciji darivali svoje poslovne partnere, zaposlene i i kupce, piše Prokuplje na dlanu.

foto: Profimedia

U prokupačkim štamparijama kažu da su naši poslovnih ljudi, odavno prihvatili pravilo novogodišnjih darivanja i da je ono postala praksa.

I zanatlije, i trgovci, kao i velike firme žele da tih dana budu pred očima kupaca i poslovnih partnera, jer su svesni značaja reklame. Naručivanje reklamnog materijala počinje od polovine novembra i traje sve do kraja godine.

foto: Dado Đilas

Najviše se traže olovke, upaljači, kalendari, rokovnici... Neki naručuju u vrednosti od hiljadu dinara, a neki u reklmni materijal ulažu i više desetina hiljada.

- Najviše se traže kalendari, bilo stoni ili zidni, upaljači i olovke.Neke naše mušterije dolaze sa već gotovom idejom kako treba da izgleda njihov reklama, a neki traže naš savet – kažu u jednoj od prokupačkih štamparija i navode da su najtraženiji kalendari sa prirodnim ili verskim motivima.

foto: Profimedia

Štamparije su se dobro pripremile i spremile mateijal, pa se mogu odabrati i kalendari sa motivima i iz lova i ribolova, sa starim zanatima, pejzažima iz različitih delova zemlje. Što se tiče izbora boja kod nekih mušterija je presudna cena, a neki prate i modne trendove. Obavezno je da se na reklamnom materijalu štampa logo firme i broj telefona, poslednjih godina i mejl adresa ili link fejsbuk stranice i sajta.

Ko šta voli?

Savremene tehnologije donele su i novine i u reklamnom materijalu, pa se sada kao poklon sa logom firme klijentu mogu dati i maska za mobilni ili fleš memorija. Međutim ima i onih koji su se zadržali staru praksu pa traže kalendare sa slikama druga Tita. Vozači i mehaničari i dalje vole kalendare sa „vrućim fotografijama“ razgolićenih lepotica.Tako Miroslav Krivačević kaže da radije gleda kalendare sa golišavim lepoticama.

- Mogu da pričaju šta hoće, ali svi ih volimo - prokomentarisao je ovaj profesionalni vozač.

(Kurir.rs/Prokuplje na dlanu/S.R./Foto: Profimedia)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track