icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

GRAĐANI JUGA SRBIJE ZADOVOLJNI JAVNIM USLUGAMA: Ali najveći problem imaju sa legalizacijom objekata
Foto: Nebojša Mandić/Ilustracija

nije im loše

GRAĐANI JUGA SRBIJE ZADOVOLJNI JAVNIM USLUGAMA: Ali najveći problem imaju sa legalizacijom objekata

Srbija

Istraživanje zadvoljstva, odnosno nezadovoljstva građana javnim uslugama u Nišu, Pirotu i Beloj Palanci pokazalo je da su građani najnezadovoljniji uslugama koje se odnose na legalizaciju objekata, izjavila je danas u Nišu predstavnica Centra za razvoj građanskog društva "Protekta" Zorica Stevanović.

 

"Iznenađujuće je da su građani obuhvaćeni istraživanjem u najvećem procentu zadovoljni javnim uslugama za koje su se izjašnjavali, a to su rad primarne zdravstvene zaštite, policije, vrtića i osnovnih škola", kazala je Stevanović na tribini "Ka boljim javnim uslugama u Nišu".

 

Ona je istakla da su istraživanja u okviru projekta "Partnerstvom do dobre javne uprave" koji sprovode Evropski pokret u Srbiji i Centar za evropske politike, uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i 12 lokalnih partnera među kojima se nalazi i "Protekta". 

"Reč je o dvogodišnjem projektu čiji je cilj da doprinese kreiranju politike usmerene na građane u oblasti javne uprave i da unapredi odgovornost nadležnih institucija i Vlade Srbije za kvalitet usluga koje pruža građanima", izjavila je Stevanović.

 

Ona je kazala da je posredstvom portala "Moja uprava" od aprila do novembra prikupljeno više od 1.800 izjava građana o njihovom iskustvu s uslugama administrativne službe policije, predškolskih ustanova i osnovnih škola, primarne zdravstvene zaštitite.

 

Sociolog niškog Doma zdravlja Dušica Ilić rekla je da se zaposleni trude da na najbolji mogući način organizuju rad službi u toj ustanovi, ali i pored zakazivanja dolazi do gužvi, te ima potrebe za povećanjem broja zaposlenih, ali to zavisi od državne vlasti.

 

Predsednica Centra za samostalni život invalida Katica Ranđelović kazala je da se poslednjih godina povećao kvalitet javnih usluga, ali da treba da se dalje poboljšava, posebno za osobe sa invaliditetom.

"Najveći problemi nastaju kada treba da uradite nešto u službi katastra. Čeka se po dve, tri godine da se jedan predmet reši jer su pomešali podatke prilikom prelaska na njihov elektronski unos", izjavila je Ranđelović.

 

(Kurir.rs/Beta)

Foto Nebojša Mandić

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.