icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ZA PORODIČNU KUĆU OD 100 KVADRATA TAKSA 5.000 DINARA: U Nišu legalizovano 1.000, bez dozvole još 70.000 objekata
Foto: Zorana Jevtić

dostavljeno i 13.000 rešenja o rušenju

ZA PORODIČNU KUĆU OD 100 KVADRATA TAKSA 5.000 DINARA: U Nišu legalizovano 1.000, bez dozvole još 70.000 objekata

Srbija

NIŠ - U Nišu je izdato oko 1.000 rešenja o ozakonjenju nelegalno izgrađenih objekata, a građevinsku dozvolu čekaju vlasnici još 70.000 objekata, izjavio je sekretar Sekretarijata za ozakonjenje Aleksandar Petrović.

 

"Mi imamo 40.000 predmeta preuzetih iz ranijih postupaka legalizacije, a još 41.000 objekata je inspekcija prošle godine popisala. Tu postoji preklapanje, odnosno oko 10.000 objekata je popisano iako su njihovi vlasnici ranije podneli zahtev za legalizaciju, ali i sa tim preklapanjem postoji ne manje od 70.000 objekata koji treba da budu legalizovani", izjavio je Petrović.

 

On je kazao da je Sekretarijat za inspekcijske poslove u Nišu obradio, i gradjanima i Sekretarijatu za ozakonjenje dostavio 13.000 rešenja o rušenju. "Građani su tim rešenjima obavešteni šta treba da dostave od dokumentacije da bi mogli da legalizuju svoj objekat, odnosno dobiju rešenje o ozakonjenju. Do sada je zahteve za ozakonjenje dopunilo četiri do pet hiljada vlasnika objekata", istakao je Petrović.

 

Kako je objasnio, sekretarijat za ozakonjenje, osnovan pre pola godine, nema mogućnosti da poziva građane do donose nedostajuću dokumentaciju jer ima veliki broj predmeta a nedovoljno zaposlenih, ali vlasnici koji su zaista zainteresovani za ozakonjenje sami dolaze i informišu se.

"Sekretarijat ima problem sa manjkom prostora i manjkom zaposlenih da bi se proces ozakonjenja brže odvijao. Ministarstvo građevinarstva nam je odobrilo privremeno upošljavanje 30 radnika, ali su oni potom angažovani u Sekretarijatu za inspekcijske poslove, kako bi se ubrzao popis i donošenje rešenja o rušenju nelegalno izgradjenih objekata", kazao je Petrović.

 

On je dodao da je Sekretarijat tek nedavno preuzeo 10 ljudi i u toku je njihova obuka da bi mogli da se uključe u poslove ozakonjenja.

 

Petrović je podsetio da građani koji imaju svu neophodnu dokumentaciju za objekat, pre izdavanja rešenja o ozakonjenju treba da uplate taksu koja, na primer, za porodičnu kuću od 100 kvadrata iznosi 5.000 dinara. Kazao je da je prošle godine je na ime taksi za ozakonjenje naplaćeno 30 miliona dinara.

 

(Kurir.rs/Beta/Foto: Zorana Jevtić/Ilustracija)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.