KIKINĐANI SE NE ŽALE SAMO NA BOFL ODEĆU I OBUĆU: Besnamušterija jer mu nije pomogao gel za erekciju
Foto: S. U.

UDRUŽENJE POTROŠAČA

KIKINĐANI SE NE ŽALE SAMO NA BOFL ODEĆU I OBUĆU: Besnamušterija jer mu nije pomogao gel za erekciju

Srbija -

Udruženje potrošača Kikinde, sa većim ili manjim uspehom, od 2007. godina trudi se da štiti prava i interese potrošača, ali i da otkloni sve nedoumice koje ih tište.

Predsednik UPOK, Darko Cvijan, smatra da Kikinđani i građani Vojvodine nisu tužibabe, s obzirom da su tokom poslednje dve godine postali i Regionalno savetovalište za Vojvodinu. Građani su svesni svojih potrošačkih prava i u najvećem broju slučajeva je njihovo nezadovoljstvo opravdano. Međutim, nije uvek tako:

"Najbizarnija reklamacija odnosila se na gel za poteniju. Javio nam se jedan nezadovoljan stariji gospodin. Požalio se tvrdeći da gel za potenciju nije dao željeni rezultat. Odgovorili smo mu da proizvodi te vrste ne podležu garanciji i da nismo u mogućnosti da mu pomogneno- rekao nam je Cvijan i potvrdio da im već godinama, najveći broj pritužbi stiže za obuću i odeću lošeg kvaliteta: - I dalje je najveći broj reklamacija na obuću i odeću, a odmah potom tu su mobilni telefoni i bela tehnika. Maha je u poslednje vreme uzela i onlajn prodaja, ali i trgovina na daljinu može potrošaču da presedne. Trudimo se da ekudujemo i trgovce, pa s vremena na vreme organizujemo stručne skupove. Suština takvih edukacija jeste da potrošači znaju svoja prava, ali i da komunikacija sa prodavcima bude mnogo bolja - kazao je Cvijan.

Mesečno i do 150 poziv

Naš sagovotnik potvđuje da telefoni Kol centar za pomoć i savetovanje UPOK-a redovno zvone: "Na mesečnom nivou, bude između 120 i 150 poziva. Potrošači savet ili reklamaciju mogu da saopšte na 069-533-95-10 i 0230 405-000, od 9 do 14 časova, ili lično od 14 do 17 sati, u prostorijama udruženja, u Svetosavskoj 32, u centru Kikinde", kaže Cvijan.

Kurir.rs/S.U.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track