OVAJ OGLAS POSTAO JE HIT NA INTERNETU: Novosađanka smislila super način da zaradi dok se ljudi provode na Exitu (FOTO)
Tatjana je napravila oglas za Egzit, Foto: Privatna Arhiva

ŠOU

OVAJ OGLAS POSTAO JE HIT NA INTERNETU: Novosađanka smislila super način da zaradi dok se ljudi provode na Exitu (FOTO)

Srbija -

Tamara Ignjatović Šapić iz Novog Sada dala je ideju svima koji žele da zarade tokom raznih višednevnih muzičkih festivala u Srbiji, ne samo trenutnog na Petrovaradinu

Oglas za čuvanje dece tokom festivala Egzit masovno se prethodnih dana delio društvenim mrežama, a osmislila ga je Novosađanka Tamara Ignjatović Šapić.

Ona je napravila vrlo primamljiv program za dečicu tokom četiri dana trajanja jednog od najvećih evropskih muzičkih događaja, pa čak i napisala kada je okupljanje, kada večera, a kada pranje zubića i priča za laku noć, kao i kada je sutradan doručak, igranje u dvorištu i kada roditelji mogu doći po svoje dete.

Za dodatne informacije davala je informacije u privatnim porukama na Fejsbuku, a inače je oglas s programskom šemom napravila i za čuvanje pasa. Ipak, ova žena ne čuva ni decu ni pse.

Aktivnosti dece
Aktivnosti dece foto: Printscreen/ Facebook

Tamara Ignjatović Šapić za Kurir kaže da je oglas osmislila samo u cilju istraživanja.

Ipak, njena ideja dobar je biznis plan za one koji bi da zaista da zarade na ovaj način, ne samo tokom Egzita, koji je u toku, već i kada su na programu mnogi drugi muzički festivali širom Srbije, jer i roditeljima znači da nekad predahnu i provedu se.

Tamara Ignjatović Šapić
Tamara Ignjatović Šapić foto: Privatna arhiva

- Osmislila sam oglas prvenstveno za čuvanje dece, iako se time ne bavim, jer istražujem kakvi su roditelji i koliko im je i šta bitno kada bi noću ostavljali decu na čuvanje tokom festivala inače. Odziv roditelja je bio solidan, i zaključak je da roditeljima nije bitna cena, kao ni to što ostavljaju decu nepoznatim osobama - kaže Tamara i dodaje da je najveći problem to što deca nisu adekvatno edukovana što se tiče oralne higijene.

Što se oglasa za pse tiče, tu je stvar drugačija.

- Za kuce je već drugačije. Vlasnici bi ih ostavili bez problema i novac im nije problem! Inače sam trener i koreograf sportskog plesa, kao i poslovni asistent, i eto dala sam veoma lepu ideju budućim "čuvalicama" dece, što mi je veoma drago! - rekla je i navela da je njen cilj bio da neke "čuvaonice" zaista rade i tokom drugih festivala.

- Takva ideja u svetu je veoma cenjena i naplativa, a ja volim da pomognem, pa sam tako ovaj put pomogla privatnicima da unesu novine u svoj biznis - rekla je za Kurir.

Kurir.rs / Suzana Trajković

Bonus video:

01:32

KOLIKO TREBA DA IZDVOJITE ZA SMEŠTAJ TOKOM EGZITA? Cene idu do NEVEROVATNIH 400 EVRA - U Novom Sadu RASPRODATO i najskuplje!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track